Gå til innhold

Hva synes dere om Viktor/Victor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en gutt om en måned bare og er rådvill når det kommer til navn..Det er virkelig vanskelig! Mannen liker korte motenavn som klatrer på navnetoppen, eks, Emil, Noah, Mio, Max, Theo ol. Emil kan jeg like men jeg er ikke helt der ennå at jeg et forelsket i det og det vil man gjerne være i sitt barns navn:) Resten av dem jeg ramset opp er jeg ikke spesielt begeistret for. Jeg liker noenlunde korte, skikkelige navn som har en betydning og en historie. Navnet bør også klinge bra på engelsk mtp min utenlandske familie men bør ikke bli for eksotisk for nordmenn å uttale. Jeg synes Viktor/Victor(er ikke helt sikker på hvilken skrivemåte jeg liker best) er et flott navn og som tilfredstiller våre krav til navn. Mannen var også overraskende positivt når jeg foreslo det:) Hva synes dere? Vi har ikke barn fra før, har dermed ikke et navn vi kan "måle" det opp mot.

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det:-) Foretrekker Victor selv om det strider mot dibdamenes retningslinjer (det er visst fjollete har jeg skjønt) ;-)

Skrevet

Helt greit, men ingen favoritt hos meg.

Skrevet

Pent navn med flott betydning :o)

Jeg liker Victor best.

Skrevet

Utrolig fint navn. synes dere bør gå for det!

Skrevet

Jeg synes Victor er like ille som Mio, Leon, Liam, Kian, Sander og alle de der...

 

 

Viktor er NOE bedre.

Skrevet

Koselig navn :-) Tror jeg foretrekker å skrive Victor.

Skrevet

Kjenner en liten gutt som heter Victor, det er et nydelig navn på en nydelig gutt :)

Skrevet

Liker veldig godt Viktor, med k. Jeg ville så gjerne kalle gutten vår det, men pappaen nektet.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...