Gå til innhold

Kul nettbutikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handlet hos Tre Bjørner http://www.trebjorner.no/ og fikk masse for pengene! Må bare fortelle det! Utrolig myke klær og veldig god kvalitet!

Ej Sikke Lej på salg, og veldig gode bukser fra et dansk merke som heter Green Cotton.

Og de silkeluene til baby de har der er helt utrolig gode - har pakket bort alle andre luer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns alle innleggene om denne butikken her inne i det siste ligner veldig mye på reklame for egen nettbutikk.....

Så tror jeg skal være så kjip at jeg tipser moderator.

Skrevet

synes ikke noe om den butikken i det hele tatt.

Skrevet

du trenger ikke reklamere her inne, vær litt kreativ da menneske!!!

Skrevet

Billig og mye for pengene? Og fint?

Nei, litt for sært for min smak, og over 400 kroner for en kjole er da ikke billig i forhold til andre! Uansett hva kjolen koster eller hvor "god kvalitet" det er (hva nå du legger i begrepet kvalitet) så kan den bare brukes en kort periode uansett, og en kjole til 150 kroner fra Cubus gjør akkurat samme nytten, og klær derfra kan faktisk, tro det eller ei!, være fine også.

Skrevet

Hele teksten lukter svidd..

Skrevet

Hehe, går ikke hull i? Hadde det ikke vært så dyrt skulle jeg ha testa det ut på den rumpeakende jenta mi som sliter ut bukser i det øyeblikket de kommer på ;-)

Skrevet

pokkers anonymknapp...

Skrevet

boikotter hele butikken for min del....skal aldri handle der.

Skrevet

Hvis du skal reklamere for din egen butikk bør du ikke legge inn linker på den måten du gjør. Det er ikke vanlig på dette forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...