Gå til innhold

Aldersforskjell...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om ca 10-13 år aldersforskjell?

En på 17 som blir sammen med en på 29 ?

 

En på 30 som blir sammen med en på 43. f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel.... vet ikke .... ei på 17 ble sammen med en på 33

en på 29 ble sammen med ei på 41

ei på 30 ble sammen med en på 23

 

Skrevet

Så forskjell på tenåringer og eldre er ikke så ille som jeg tenker meg? :P

Skrevet

Syns ikke det bør være så stor aldersforskjell på en tenåring og en voksen.

 

Blir litt for midtlivskrise for meg.

Skrevet

Syns det er litt veldrøyt.... det er som det er sagt... tenåring og voksen mann... hmmmm

Skrevet

Når man er voksen bryr jeg meg ikke så veldig mye om aldersforskjeller. En 17-åring er ikke voksen og jeg ville brydd meg mye om det var min datter.

Skrevet

16 åringen her fyller år om noen dager.. og hun har møtt en 29 åring........

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...