Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Hva mener dere om ca 10-13 år aldersforskjell? En på 17 som blir sammen med en på 29 ? En på 30 som blir sammen med en på 43. f.eks?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 vel.... vet ikke .... ei på 17 ble sammen med en på 33 en på 29 ble sammen med ei på 41 ei på 30 ble sammen med en på 23
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Så forskjell på tenåringer og eldre er ikke så ille som jeg tenker meg?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Syns ikke det bør være så stor aldersforskjell på en tenåring og en voksen. Blir litt for midtlivskrise for meg.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Syns det er litt veldrøyt.... det er som det er sagt... tenåring og voksen mann... hmmmm
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Når man er voksen bryr jeg meg ikke så veldig mye om aldersforskjeller. En 17-åring er ikke voksen og jeg ville brydd meg mye om det var min datter.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 16 åringen her fyller år om noen dager.. og hun har møtt en 29 åring........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå