Ella-bella Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Ferien er så vidt i gang, og med det mye hyggelig samvær med familie og venner. Foreløpig er det en smal sak å skjule at jeg er gravid, men jeg har blitt veldig kvalm i tidligere svangerskap, så da blir det litt vanskelig å holde på hemmeligheten. I utgangspunktet er det jo bare hyggelig å fortelle om det, men ettersom jeg har gjennomgått en MA tidligere (uke 16), orker jeg ikke å involvere så mange. En annen grunn er at mine to barn skal få slippe å vite noe om det dersom jeg mister tidlig (det var en stor sorg for den eldste da jeg mista sist). Og dersom alle andre vet det, er det jo litt dumt at ikke de vet det... Vanskelig det her!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Vi kommer nok til å vente til uke 12 er passert! Ikke kjekt å ha mange innvolverte om noe skulle skje. Tenkte du å vente lenger enn uke 12?
BettyBoob Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 jeg har fortalt det til søster, nær venninne og en god kollega. Dette er mennesker jeg uansett ville fortalt at jeg hadde mistet. De andre får nok vente littebitt lenger, men tror ikke jeg klarer å holde meg helt til etter uke 12. Forrige gang ropte jeg det ut i uke 5! Det var litt spesielle omstendigheter som gjorde at det ble sånn, men siden jeg er verdens største skravlehøne så var det like greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå