Gå til innhold

usansynlig uvell og sliten... men nå har magen sunket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

syteinnlegg står for tur..

er i uke 39 og er så uvell.... har svettebyger,kvalm,trøtt og føler almentilstanden suger.... svimmel. og rar i magen også.

urimelig hvor sliten man skal være på slutten da. alle prøver er fine da jeg var på kontroll i går, men hjelper lite nåe formen sier at sånn vil jeg ikke ha det.

lille er aktiv og det stikker nede mellom beina i ett kjør, og har mye nedpress. magen sank i dag. kanskje h*n vil komme snart????? håpe håpe håpe. for nå er jeg lei...

andre som har det sånn nå på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøst deg med at du snart har nådd målet, den lille ligger i armene dine og titter opp på deg med ømme øyne:-))

Lykke til:-9

Skrevet

tusen takk for det :))

ja det er den tanken som gjør at vi holder ut de siste ukene, tanken på å få møte den nydelige skatten... :)

Skrevet

Jeg er "bare" i uke 36+5 i dag, men føler det akkurat på samme måte. Jeg skal settes i gang på termin pga helsesituasjonen min, men hadde et ørlite håp om at de skulle si at de ville fremskynde det i og med at jeg er så dårlig.... Men nei - alt ser fint ut..... Lurer litt på hvordan jeg skal finne krefter til fødselen om jeg skal gå som dette i nesten 4 uker til.... Ikke får jeg smertestillende under fødselen heller pga medisinene jeg går på, så jeg har virkelig begynt å grue meg. Det hjelper ikke på formen det heller....

Huff - vi kan syte kan vi! MEN - jeg vet at det er glemt i det nurket er ute hehe.... Tror det heter selektiv hukommelse.... Forrige svangerskap var grusomt fra dag en til det var over - men det var absolutt verd det :D Lykke til med innspurten!

Skrevet

bra du får bli satt igang så du slipper å gå så mye lengre sånn for merker selv at det tar på både kropp og humør.....

har ikke hatt tid til smertestillende på 2 av mine tidligere fødseler, men synes det har gått greit da jeg føder i turbofart... vet ikke hvordan dine fødsler er men får håpe du slipperå ligge lenge for kan tenke meg at det må ta på å vite at man ikke har smertelindring som ett alternativ....

MEN som du sier snart har vi de små herlige nurkene her og da er alt glemt :)))

lykke til til deg også :)

Skrevet

Føler med deg, Fagermøy! Jeg er 37+4 og dritlei.

Mange som snakker om at magen synker mot slutten. Kan noen forklare meg hva det vil si at den synker?

Skrevet

Oioioi som jeg kjenner meg igjen, starter uke 39 på lørdag.

I går og i dag har jeg følt meg uggen, kvalm, slapp, "kraftløs" i bena, osv osv. Stikninger er det blitt litt mindre av, men tror kanskje magen har sunket litt. Lillegull festet seg for over 5 uker siden.

Er det lov å håpe at det skjer noe snart ?????

Er så lei så lei, og hvis jeg skal føle meg like uggen i de neste 2-4 ukene blir jeg gal. Skal føde på ABC, og de setter ikke i gang fødselen heller, med mindre noe kan gå galt. Får håpe formen er bedre i morgen, så vi kan "hoppe i halmen" med håp om at dèt setter i gang noe.

LYKKE TIL Fagremøy, håper du føder snart :o)

Skrevet

tusen takk :) magen synker på slutten når den lille legger seg til rette godt ned i bekkenet..... du kan se at magen kommer lengre ned og det bir lettere å puste:)

lykke til videre :)

Skrevet

tusen takk :)) satser på snarlig fødsel ellers blir jeg gal!!!

har prøvd å hoppe i halmen i går, hjalp ikke i det hele tatt, ble bare sliten av å faktisk være fysisk aktiv ;))

har prøvd meg på litt brystvorte stimulering og da kommer riene, men problemet er at de gir seg etter en stund å jeg blir enda mere sur å motløs...men får håpe det fører til modning :) skal føde i ålesund, og der kommer man ikke inn til overtidskontroll før 14 dager over tiden så dette tar ALT for lang tid for en sliten sjel....

lykke til til deg også :))

Skrevet

Prøvde meg også på brystvortestimulering i går, INGENTING skjedde....Kan da ikke være mulig å gjøre det feil ?

Jeg starter nå på uke 39, og har hatt 4 uker med såpass mye stikninger at det nesten har vært vondt å sitte til tider, og nedpress. Men de siste 2 ukene har det blitt mindre av begge deler, og stikningene er nesten helt borte nå. Er det normalt mot slutten ? Jeg trodde liksom at dette var noe som tok seg opp jo nærmere termin jeg kom ??? Men er jo førstegangsfødende, så hva vet jeg ? ;)

Skal på jordmorkontroll til uka, og vurderer å spørre om de kan sjekke om starter å bli moden - gjør de det ? Jeg følges opp og skal føde på ABC....

Er bare så ÜBERKLAR for å få han ut nå :o)

Skrevet

holdt du på lenge før du gav deg? jeg holder på ei lita stund før riene setter inn... (velger å kalle det rier da det kjennes helt likt ut) det er egentlig bare å dra/rulle brystvortene mellom fingrere ti ldet starter, men for all del ikke så du blir sår :)

med meg har det ikke blitt mindre, mere stikkinger,nedpress og menssmerter nå så får satse på at det bli baby snart :))

aner ikke om jordmoren sjekker det for går selv til lege og ikke JM :) men det er sikkert bare å spørre om hun kan gjøre det :)

Skrevet

Takk for svar Fagremøy :)

Jeg holdt på i 10 min på hvert bryst, og gjorde vel som du beskrev under, men intet resultat :(

Jeg krysser fingrene for at det blir fødsel på oss snart :)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen! er i uke 36 (strax uke 37) og har ikke krefter igjen. Hetetokter, vissen i ben og armer. Har masse planer for ting jeg skal gjøre (rydde i hyller, skap og skuffer) men så fort jeg starter melder trettheten seg og jeg synker sammen på sofaen. Helt rart. Jeg pleier vanligvis ha masse pågangsmot... Hovner veldig fort opp i ben og føler meg helt kraftløs. Skal på kontroll til torsdag, blir spennende å se om verdiene viser at alt er ok eller ei =)

Blir frustrert!

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Uff ja slik har jeg det også. Er i uke 40, og har den siste uken vært helt tappet for energi. Sover en time på dagtid hver dag, og er mye kvalm og uvel. Det hjelper heller ikke på søvnen at soverommet føles som en badstu, og jeg i tillegg har en 3 åring som ligger klistret inntil ryggen min hele natta. Sukk...

Heldigvis ikke lenge igjen nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...