Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Planen er en tur til Mallorca i høst,men er det noen steder som er bedre å dra til enn andre mtp barn. Har et barn på halvannet. Langrunne strender, barnevennlige hoteller osv.. kom gjerne med tips
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Vi bodde i Puerto de Pollensa. Men vet at Alcudia, rett sør for Pollensa er veldig barnevennlig generellt. Langgrunt og fine strender.
nasse nøffen Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 alcudia er ett must for barnefamilier. playa d muro stranden som er 14 kilometer, langrunn, varmt ,klart vann, fint sand.. vi bor alltid på viva blue. 3 min fra stranda=)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Takk for svar:) Sjekker ut Alcudia da tenker jeg. Hørtes jo flott ut med den stranda!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 ja gjør det=) alcudia er liksom kjent for å være plassen for barnefamilier=) ¨å viva blue er fantastisk. barnedisco og underholdning hver kveld... gjerdet inn område, så det er trygt
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Ah! Det er jo perfekt med gjerde for småtasser som løper overalt. Tusen takk for svar igjen Tror jammen meg du har hjulpet meg å velge en fin plass for ferien. Helt supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå