sonnenschein Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Jeg gleder meg sååå til å holde denne lille klumpen i armene:-) Snuse inn lukten av den, klemme den! Jeg er så heldig som får bli MAMMA for 3. gang!! (måtte bare få ut et gledes rop!!) Flere som er glade i dag?
Millepille Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Jeg gleder meg også noe så innmari! Det er en god stund igjen og jeg skal ha en bra ferie først, men du og du som jeg gleder meg!
LilleMalin Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Nå er det under en uke til jeg får tredjemann i armene mine og det gleder jeg meg veldig til:) Eneste skjæret i sjøen er at jeg har blitt forkjølet så jeg får tilbringe dagen under dynen og se om jeg kan få skremt bort forkjølelsen!
SuperMaria Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Samme her! Er ENDELIG skikkelig frisk, etter masse oppkast (både svangerskapsrelatert og omgangssjuke) i flere uker igjen, så nå er humøret skikkelig på topp, og jeg er herved FULLT motivert til både fødsel og barseltid. Så nå kan småen bare komme, når som helst! :-D Jeg er forresten i samme situasjon som deg; skal bli mamma for 3. gang. Like stas (på noen måter mindre "spennende", men på så mange måter ENDA mer fantastisk) å skulle bli mamma igjen denne gangen..! Ha en finfin dag alle sammen!! :-D
Billie Jean Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Jeg hiver meg på hurrabølgen! Har akkurat trent, er nydusjet, kjenner junior gjøre store krumspring i en stadig voksende mage, det er sommer uten kvelende varme, jeg har to dager igjen på jobb før permisjon, svangerskapet er herlig! Og så utrolig fantastisk det skal bli å få den lille i armene, kose med han, stelle han, kjenne babylukta, bli kjent med han, se jenta mi bli stolt storesøster og mannen min bli rørt far igjen. Åhoi, nå begynner jeg nesten å grine av glede:):) Håper dere får en superfin dag alle sammen! Hormonell hurrahilsen fra
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Ja ja jaaa! Har en väninna som födde för 3 veckor sedan och när jag håller hennes prinsessa så påminner det mig så om att jag snart ska ha mitt eget nurk här! Ska bli så mysigt! Och stora syster glädjer sig väldigt!! Är heldig som får lov att få en familj!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå