Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Kan desverre ikke ha sex, eller vi kan ha sex, men da med kondom fordi mannen går på medisiner som ikke er bra for babyen. Og da forsvinner jo på en måte vitsen med hele greia. Er drittlei av kynnere og masrier og vil ha igang fødsel. Noen som har noen andre gode tips som funger for igangsettelse av fødsel?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Jeg tester ut bringebærkapsler, vetikke om de funker men har begynt og få mer nedtrykk og noe som kan minne om rier eller kynnere
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Gå i trapper om og om igjen. Gjorde det.. men da hadde riktig nok vattne gått. Men det skjedd ikke noe mer etter det. Stoppa liksom. Så fikk beskjed om å gå i trapper kunde hjelpe. Så gikk da opp å ned for forbannet mang trappetrinn på sykehuset. Men det fungerte det. Fødselen kom igang etterhvert og gubben som fint fikk bli med fikk trim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå