Gå til innhold

Tips til og sette igang fødsel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan desverre ikke ha sex, eller vi kan ha sex, men da med kondom fordi mannen går på medisiner som ikke er bra for babyen. Og da forsvinner jo på en måte vitsen med hele greia.

Er drittlei av kynnere og masrier og vil ha igang fødsel. Noen som har noen andre gode tips som funger for igangsettelse av fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tester ut bringebærkapsler, vetikke om de funker men har begynt og få mer nedtrykk og noe som kan minne om rier eller kynnere

Skrevet

Gå i trapper :) om og om igjen. Gjorde det.. men da hadde riktig nok vattne gått. Men det skjedd ikke noe mer etter det. Stoppa liksom. Så fikk beskjed om å gå i trapper kunde hjelpe.

Så gikk da opp å ned for forbannet mang trappetrinn på sykehuset. Men det fungerte det.

 

Fødselen kom igang etterhvert og gubben som fint fikk bli med fikk trim :D

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...