Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Hvordan kan jeg registrere meg for å få gratispakkene til baby ? Er jo registrert innpå libero fra tidligere svangerskap, men finner ikke ut hvordan jeg skal "bestille" babypakken.. Hvilke andre babypakker kan jeg få gratis ?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Barnet har vel en far du kan bestille på?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Apotek 1 pakken kan du bestille her: www.babybox.no Vitus apotek sin pakke bestilles her: www.babybaby.no
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har registrert ny graviditet. for leenge siden!! men har ikke fått noe i beskjed om at jeg kan hente pakke, så jeg sendte bare mail til de nå Håper de sender meg "hentelapp"
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 Jeg registrerte ny graviditet på siden min. Fikk verdikortet for et par uker siden. Har termin i august. Har også fått rimipakken, apotek1 og vitusapotek.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Skrevet 28. juni 2011 ojj vitusapotek har pakke *bestiller* Hvor kommer dere over disse pakkene henne egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå