Gå til innhold

Magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere begynt å få kul på magen?

Jeg er i uke 24 å begynner å merke at magen blir større.... fikk for første gang kommentar på at jeg begynte å få mage i går... Så det begynner såvidt å bli synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såvidt synlig ??? : ( Her er det massiv bule, og ikke tvil om at det kommer en forøkelse til høsten!!! Får stadig kommentarer om hvor stor magen er! Men er nummer tre, så det vises kanskje mer jo flere som har vært der før???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter også nr 3, magen er svært synes mange, men i følge jordmor ligger den innenfor normalen. Synes selv mangen er stor, tenker på førstegangen jeg gikk gravid da syntes det ikke før jeg var 6 mnd på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 24. og har fått en god kul til nå ;) Jeg er 2gans gravid, men 13år siden sist, så jeg vet ikke om det har så mye med at kulen er stor ;) ...men jeg vet jo at for meg som så vidt er over 1.60m og 57kg så vil kulen mest sansynlig vise fortere enn på ei som er over 1.75m!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er føsrste gang fødende og er i uke 28, magen har vokst i rykk og napp hele tiden, men man ser det godt nå. det er stor stor forskjeld fra person til person men de som har født før blir gjerne større fortere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å få?:P Hehe.

Her har magen vært på plass i noen uker alt(uke 28 nå),og den ser ikke ut til å bremse ned enda.

Jeg er 1.78 høy,så jeg syns den er veldig stor egentlig,til å ha såpass lengde å fordele seg på,men i følge jordmor er den innenfor normalen,så da får jeg vel bare strutte med stolthet da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 25 her nå, og ligger langt over normalen for det som er gjennomsnittlig :)

Liggi over normalen nå i flere uker, og jordmord er redd jeg er for liten så kan være KS her gitt.. Er andregangsfødene her også :)

 

Er selv 158 høy og veide bare 48 før sv.skap, men barnefaren er 187 og var litt over 4 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kimberly(20+0) i mitt andre svangerskap låg eg langt over gjennomsnitt lenge ca 25 uker til eg ble satt i gang fødsel 39 uker. Eg med min 152 cm såg ut eg hadde svelget 2 badeballer. hadde fostervann til 3 i følge jordmor som tok vannet på meg. Så bare slapp av små strutte damer kan og føde :-)

Er nå 3 gangs(12+6) å magen er ikke fullt så stor som med nr 2 så håpe eg sleppe de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe 2 prinser og et nurk på vei :-)

Jeg har født før, og jeg er ikke redd for å føde i det hele tatt :)

 

Det som er kjipt er om jeg må ta KS, for jeg har veldig lyst til å føde normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. Det skjønne eg godt de var mitt verste mareritt og. Å det endte i KS men av en helt annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...