Gå til innhold

Vondt i nedre del av rygg og øvre del av magen


JuneRR

Anbefalte innlegg

Jeg er kun 7,5 uker på vei, men har i flere dager nå hatt veldig vondt nede i ryggen. Det kommer med en gang jeg gjør noe, egentlig, og da må jeg ligge lenge for at det skal dabbe av.

Kan høres merkelig ut, men innimellom får jeg også vondt i lysken på spesielt høyre side.

 

Har hatt SA for 1,5 år siden, og dette kan ikke sammenlignes. Det føltes veldig ulikt, så er forsåvidt ikke så veldig engstelig for akkurat det.

 

Jeg har også vondt/ ømhet i øvre del av magen. Fra ribbena og ned langs sidene.

 

Er det noen som har det samme, eller som har opplevd dette før? Jeg lurer på hva det kan være, og håper det er forbigående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg har d akkurat som deg, men har plutselig stikkende smerter i höyre lyske og vondt helt oppe ved solar plexus. Tror detta er hormoner som tuller med kroppen min;) Satser paa at d er ufarlig ihf. Har en MA bak meg og vil ikke d en gang til!! Men dette sv.skapet ligner ikke i helt tatt heller. Har 2 barn fra för.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver ligner litt på det jeg opplever, er ca like langt på vei som deg. Ifølge fysioterapeuten min er mine smerter en konsekvens av bekkenløsning, dvs at bekkenløsningen fører til at kroppen belastes annerledes, noe som igjen fører til smerter helt andre steder. Jeg aner ikke om det er det samme, men som sagt så ligner det litt på det du beskriver.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig vondt i korsryggen når jeg var like langt som deg. Det har heldisgvis gått litt over nå. Er i uke ni. har sykt mye vondt i hodet da.. Kan ikke huske at det var slik sist. Får høre på den første kontrollen jeg skal ha til uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...