Gå til innhold

Hva gjør jeg???


Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor forelska jeg meg stort etter et svært turbulent forhold til barnefaren. Vi kjøpte hus sammen, men nå har jeg null følelser. Akkurat som jeg har våknet opp og bare nei, hva driver jeg med?

 

Men hva gjør jeg med huset? Vi eier 50/50.

 

Takknemlig for svar !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selger.

 

Enten til en 3.person, som kjøper dere begge ut, eller til samboeren din, som kjøper ut bare din halvdel.

Skrevet

men jeg vil bo her !

Skrevet

Vel har du råd til å kjøpe han ut kan du jo spørre om du kan det. Har du ikke råd kan du ikke bo der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...