Gå til innhold

Noen tips til å kanskje "sette i gang" noe her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips eller triks til å få ting til å skje/modnes raskere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For modning tror jeg å gå turer og å ha sex fungerer bra, men det har foreløpig ikke blitt noen fødsel ut av det. For sexens del er det sæden som gjør susen, så det er litt "nå skal vi bli gravide" stemning her i huset om dagen :)

Skrevet

Etter sex ligger jeg med rumpa i været i halvtime :) Men er ikke bare bare lenger... Får veldig vonde kynnere hvis jeg går mye, men er det farlig eller kan jeg "presse" meg selv litt ekstra?

Skrevet

Det skal visst hjelpe å trykke og masere på skuldrene:)

under der bh-stroppene går ;-)

Skrevet

Har hørt kanel skal hjelpe, så da er det bare å koke seg grøt. Leste om noen som blandet kanel ut i litt vann og spiste det med skjei, grøss.

Mener jeg også leste om noe som het fødepizza sist jeg var gravid. Prøvde den aldri selv, men er sikker bare å google så finer du oppskrift :)

Skrevet

stimulering av brystvortene skal visst være nyttig, evt. å legge varme omslag på dem. Så jeg har "beordret" mannen til å vie dem litt ekstra oppmerksomhet - vel og merke uten særlig hell hittils.

Ellers er det jo selvsagt samleie... vi prøvde på det i går, uten å lykkes videre (skjønt; samleiet gikk jo greit, men det gav ingen ønskelige resultater) ;)

Men søkte kjapt nå og fant følgende fra rikshospitalet:

"Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.

Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere."

.....så jeg skjønner jo at vi gjorde det feil i går, da mannen var livredd for å "stange" for hardt. Skal maile han denne "oppskriften" så får vi prøve igjen i kveld :D

Skrevet

Jeg var på kontroll hos en lege på føden på fredag. Og hun sa: "Det eneste som hjelper for både modning og mulig start av fødsel er sex!"

(altså, det eneste av alle kjærringråd)

Hun sa videre mye av det som står i det skrivet fra Riksen (bare ikke fullt så detaljert *ler*) : Både sæden og støtene var viktig! Og selvfølgelig IKKE løpe på do etterpå.

Så sa hun også at "det er jo greit at du har lyst også, da"

"Det driter jeg i" , tenkte jeg bare *ler*

Skrevet

Er det lenge til termin?

Jeg gikk til modningsakupunktur, og det satt som et skudd hos meg.

Ellers har jeg også prøvd de fleste triks i boka tidligere.

Grapefrukt, bad, raske gåturer, opp og ned trapper, sterk mat, bitter lemon (har ikke sett denne drikken på en god stund)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...