trippeltopp Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 ..og håper at det hjelper på å få lillebror ut før tiden... Er vel drøyt optimistisk, men lov å håpe
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 håper det startet noe for deg mange uker er du?
Billie Jean Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Ja, det gjør du rett i;) Jeg skal gjøre det samme om to og en halv uke! Lykke til:)
trippeltopp Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2011 Hoho - det ble med et tappert forsøk gitt... Hadde vonde kynnere til og fra i hele går, men har ikke merket NOE etter å ha trosset et knirkende bekken og en struttende vom, og "utsatt" meg for seksuelt samkvem Jeg har 19 dager igjen, så det er jo noe tidlig, men har ligget i ro i ukesvis pga premature rier, og har holdt igjen for å unngå fortidlig fødsel..så tenkte kanskje at litt action ville hente disse riene tilbake igjen.. Men nå som det er greit at lillebror kommer, ser det ikke ut til at han vil ut gitt :/ Jaja da blir det vel noen runder til i halmen tenker jeg (til mannens glede, og min store fortvilelse..)
Billie Jean Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Hihi, du får bare fortsette å "lide" deg gjennom det;) Selv har vi ikke vært i nærheten av denne typen aktiviteter på hundre år (for mannen min føles det hvertfall ut som det). Kanskje jeg skal be han samle opp en skikkelig ladning så det kanskje gir ekstra effekt når vi skal prøve å lokke lillebror ut i den store verden? Det funka sist, og det skal funke denne gangen også. Jeg har ingen planer om å vagge rundt i august med stadig voksende mage, en million hormoner, økende antall pigmentflekker og et forferdelig humør hvertfall! (Termin 27.juli)
mase Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Hihi - jeg er førstegangsfødende, men har hørt om tipset.... Har mens-termin 16. juli og UL-termin 23. juli. I dag tenkte jeg også å sjekke ut om tipset stemmer - har ingen planer om å gå over tid, da jeg er hoven og tung for lenge siden. Kryss fingrene for oss
Peispå! Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 Hmmmm, har 8 dager igjen til termin, og synes at lillebror godt kan komme snart. Men, feirer fam.bursdag både i dag og i morgen, og er ikke helt fan av at de nødvendigvis må ha samme dag. Prøver derfor å berge til over i morgen, men på torsdag.......DA, lurer jeg virkelig om jeg skal "kvinne"meg opp å forføre! -Ja, så forførerisk det lar seg gjøre da, med hovne bein,armer,ansikt, strekkmerker over det hele og en kroppstemperatur som står på kokepunktet omtrent hele tida....:-) Men, hva er deres erfaring med hvor godt det virker? billie Jean; hvor kjapt etterpå satte det igang f.eks til deg etter forrige runde? Er sex så virkningsfullt som jeg tror? Hvem har gode erfaringer???
mase Skrevet 28. juni 2011 #8 Skrevet 28. juni 2011 Har jo ingen erfaring selv ennå (spent på i kveld, ja), men har hørt at hvis det skal ha noen virkning - må han komme inni deg, og du bør ligge med bena litt høyt en stund etterpå så det ikke renner ut (beklager detaljene)... LYKKE TIL )
Billie Jean Skrevet 28. juni 2011 #9 Skrevet 28. juni 2011 Vi hadde en runde i en halmen på ettermiddagen og så begynte kynnerne. Kynnerne fortsatte utover natta, men jeg fikk sove godt. Riene begynte formiddagen etter, og jenta kom i sjutida morgenen etter det igjen:) At det var en direkte sammenheng er helt klart:) Skal gjøres denne gangen også(",)
mase Skrevet 28. juni 2011 #10 Skrevet 28. juni 2011 Oj, da tror jeg at jeg utsetter dagens runde i halmen - vil jo ikke at lillegutt skal komme før 1. juli, slik at far får 12 uker ) Det fortjener han
Billie Jean Skrevet 28. juni 2011 #11 Skrevet 28. juni 2011 Far kan få 12 uker uansett om du får før eller etter 1.juli, så det argumentet kan du ikke bruke overfor mannen din hvertfall;) Hvis det er han som maser altså
trippeltopp Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 29. juni 2011 Vi hiver oss på runde nummer to i dag... måtte ha en dag til å forberede meg mentalt på et nytt samleie..heh...er ikke akkurat det som står øverst på ønskelisten min om dagen, for å si det sånn.. Men jeg skjønner at det var helt feil av meg å gå på do straks etterpå, så denne gangen skal jeg ligge med beina høyt og håpe på det beste Gleder meg til å høre fra dere andre som gir denne metoden et forsøk. Lykke til!
julijente 2011 Skrevet 29. juni 2011 #13 Skrevet 29. juni 2011 Det funket for oss sist. Riene startet 5 om morgenen etter :-) (3 dager før termin). Lykke til!
Kri_z Skrevet 29. juni 2011 #14 Skrevet 29. juni 2011 hei Jeg prøvde det, og leste at det måtte skje flere ganger om dagen og flere ganger på rad. ( og det låp en oppskrift om det også..) ja, vi gjorde da "feil" i følge ppskriften.. e tenker sex er sex.. hehhe.. men uansett.. lå nå der med stjerten i været og satset på det beste, men ingenting skjedde.. konklusjon: det funker ikke vist det ikke er klart
Spireline Skrevet 29. juni 2011 #15 Skrevet 29. juni 2011 Det funker vel strengt tatt bare om man er "moden".. For man kan jo selvsagt ha sex hele svangerskapet uten å sette i gang en fødsel.
trippeltopp Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #16 Skrevet 29. juni 2011 Ja, det er selvsagt nødvendig at man er moden.. men såvidt jeg har skjønt så vil det i det minste hjelpe på modningsprosessen om ikke annet, så noe er det jo godt for lell
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 29. juni 2011 #17 Skrevet 29. juni 2011 Det hjelper godt for både modning og fødsel, det sa gynekologen på føden til meg:)) Så stå på! Jeg har under to uker igjen til termin, så her blir det fra i kveld! Uker siden sist, så skrekkblandet fryd:) Min venninne var moden og fødte dagen etter de hadde hatt sex. Hun er ikke i tvil om at det hjalp!
mase Skrevet 29. juni 2011 #18 Skrevet 29. juni 2011 Jeg har også flere venninner som har fulgt "Rikshospitalets oppskrift" på å starte fødselen naturlig, for 4 av 5 startet riene dagen etter Her finner dere oppskriften: http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php LYKKE TIL, den skal jeg også prøve om 2 dager
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 29. juni 2011 #19 Skrevet 29. juni 2011 oj synes jeg ser meg med fotene opp på skuldrene til mannen...hihihi jeg som er så stiv i bekkenet at å klø seg på kneet er en bragd i seg selv men sex skal prøves uansett for er nå LEEEEIIII
trippeltopp Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #20 Skrevet 30. juni 2011 Ok, da har vi altså kjørt gjennom rikshospitalets svært så romantiske sexprogram, og for å si det sånn - det var ikke kjempebehagelig Så nå gjenstår det å se om det har noe for seg.... er lite keen på repitisjon kjenner jeg..
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 30. juni 2011 #21 Skrevet 30. juni 2011 vi ga sexen en sjans i går vi også dog litt mindre akrobatisk enn riksen sin oppskrift, ikke noe har skjedd her..... synes brystvortestimulering funker mye bedre:) men har hvertfall prøvd da ))
mase Skrevet 30. juni 2011 #22 Skrevet 30. juni 2011 Oi, nå er jeg spent på utfallet - håper det skjer noe for din skyld. Hvis overskudd nok, blir det nok noe på mannen her i kveld også ) Ikke akkurat romantisk nei, mer som pliktsex
kokelimonke Skrevet 30. juni 2011 #23 Skrevet 30. juni 2011 Gurimalla, synes dere er "flinke" jeg damer!! Skulle gjerne gitt det et forsøk selv, på overtid og leeeeiiii, men orker bare ikke tanken, hehe (disse hormonene..klarer ikke se noen kysse på tv engang, langt mindre min stakkars mann, huff! Blir mye massasje da Prøvde med de to første og det hadde ingen virkning for min del, så lar det være denne gangen. Krysser fingrene for at det gir resultater for dere
Peispå! Skrevet 30. juni 2011 #24 Skrevet 30. juni 2011 Tonight's the night, i'm gonna make it happen..!!! - musikk på full vreng og teksten slår meg til å være veldig passende! Nå har jeg passert alle dager med familiebursdager, så nå kan lillebror bare komme og han vil få en "egen" dag:-) Leste opp oppskriften fra Riksen til mannen min igår. Vet ikke helt hva han syntes om den. Vi har hatt sexnekt store deler av sv.skapet pga blødninger og forliggende morkake, og plutselig skal han han få tilgang, dog etter oppskrift..!!? Men, han skulle stille han:-) Bare litt nysgjerrig på den akrobatiske delen med å slenge føttene på skuldrene hans, siden bekkenløsninga tar livet av meg innimellom. Vanskelig å se for meg, siden jeg omtrent kan slite med å få til å tørke meg etter do.... Vel, da er det bare å vente til gubben kommer hjem i kveld. "i'm so exited"-yeah,yeah
trippeltopp Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #25 Skrevet 30. juni 2011 Ingen fødsel her enda, MEN jeg tør definitivt påstå at noe har skjedd etter gårsdagens strabasiøse sexakt.. Jeg har hatt kynnere i hele dag og enormt med stikkninger i kveld + mensmurringer.. så jeg har fortsatt troen på at det var godt for noe. Lykke til til dere som skal i ilden i kveld...ble litt latter her i gården da vi skulle jobbe beina opp på skuldrene hans...hehhe...ikke bare-bare med bollemage og bekkenløsning, men det gikk på et vis (og takk for at mannen ikke drøyde akten noe særlig så jeg slapp å ligge sånn i evigheter...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå