Dolis Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Her vi bor heter 3.hver gutt Johannes (enten som 1. eller 2. fornavn), så jeg er 'lei' av det navnet, men det er sikkert geografiske forskjeller over hele landet. Gustav er et flott navn som ikke er like mye brukt. Jeg er glad i navn som ikke 'alle andre' har, vi har valgt veldig bevisst i forhold til det på våre barn
lillemari88 Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Gustav er litt kongelig, Johannes er veldig kristent. Ville valgt det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå