Gå til innhold

Norsk-engelsk barselgruppe?


kokopelli

Anbefalte innlegg

Norsk jente (på 34....) med amerikansk man, sønn på tre og termin i august-11! Noen andre med norsk-amerikanske barn som kunne tenke seg å ha barselgruppe/playdates i oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Nå bor ikke vi i Oslo, men her er jeg norsk (35) og samboer Engelsk. Jeg har 2 barn fra før og så har vi en sammen som straks blir 5. Har termin 6. aug =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 29 år, også gift med en amerikaner. Men desverre så bor vi nok en time unna Oslo :)

Ellers har jeg en datter på 4 år og en gutt på 2 år. Venter lillegutt forhåpentligvis til termin 25 aug <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sammen med en amerikaner, men forlovet med en skotte så her blir det norsk/engelsk familie:) Bor i Oslo og er 32 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Mannen min er også Engelsk/norsk og vi snakker begge spårkene hjemme, Dvs alle barna våre er to språklige.

 

Jente 10 år

Gutt snart 4 år.

 

Vi venter tvillinger i begynnelsen av aug, og jeg synes det hadde vært veldig hyggelig med en barselgruppe der også slike ting b lir ett naturlig tema. Vi bor i Bærum, men det er jo bare 10 min kjøring inn til Oslo.

 

Lykke til alle sammen med fødsel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre fra flere! Hadde vært veldig fint å møtes etterhvert. Godt for ungene å opdage at andre snakker norsk og engelsk også.

Jeg har begynt ferie/permisjon i dag og er veldig fornøyd! Lykke til og god sommer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...