Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smører med Dr. Greve som en gal. Magen vokser helt vilt mye om dagen og har skutt ut som om jeg skulle svelga en medisinball!

Så når jeg kom hjem fra jobb idag at blodårene på magen begynner å synes så nå kommer strekkmerkene også snart tror jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er. SPIS OMEGA 3!!!!

Med de 2 første gjorde jeg ikke det og fikk strekkmerker. Det er 14 og 17 år siden og de er nesten usynlige nå. Har en sønn på 11 mnd hvor magen ble enorm. Har vært flink og spist 1000mg omega 3 kapsler hver dag, ikke et eneste strekkmerke, er i uke 25 nå og fortsatt ingen strekkmerker og magen er større enn noen gang (og resten av kroppen og:(

Skrevet

Tror du det funker selvom jeg begynner å bli stor da og er i uke 23?

Skrevet

strekk merker er hormonelt.. jeg hadde en diiiiiiiiiger mage med begge mine barn og fikk ikke et eneste strekk merke.. min søster hadde små mager i sine graviditeter og hun ble helt full..

Skrevet

Det er iallefall verdt å prøve. Sunt er det jo også hehe. Omega 3 smører kroppen innvendig og både lege og jordmor og de på apoteket sa at det var nok det eneste som kunne gjelpe iallefall. kremer hjelper ikke pga huden sprekker opp innenfra. Lykke til:)

Skrevet

Prøvde å finne trantablettene jeg tok i 1. trimester, men fant de ikke så må kjøpe i morgen. Tviler på at kremer funker jeg og, men er villig til å prøve masse :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...