Gå til innhold

3Dultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært på 3D ultralyd. Evt. hva synes dere om det? Jeg er i uke 28 og skal det denne uken. men det har jo vært så mye debatter rundt det, om at det kan bli for mye strålinger for fosteret osv......Men har flere venninner som har vært på det og sier det var helt fantastisk,.. men tenker jo litt på det, litt usikker på hva vi skal gjøre.....?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på 3D og anbefaler deg å teste det ut. Det var en kjempe opplevelse. Dersom det skulle være så farlig for babyen ville det ikke vært et tilbud om dette, tenker jeg.

 

Fikk noen helt fantastiske bilder av vår lille skatt og angrer ikke et sekund på at vi dro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG! :-) Anbefales på d sterkeste!:) var helt fantastisk. Bare gled deg og nyyyyt d!;-) "alt" er jo farlig for tiden.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg er i samme situasjon som deg. Er 27 uker på vei og har også bestilt 3d :) Tror ikke det hadde vært lovlig å ta 3d engang om det hadde vært så farlig jeg altså... Jeg går hvertfall på min, og gleder meg vanvittig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 3D ultralyd for litt over en uke siden... da var jeg 28+5 og vi fikk noen helt fantastiske bilder :-D absolutt og anbefale... Jeg tror heller ikke at en ultralyd eller to ekstra er farlig. Det er andre land som har flere "obligatoriske" ultralyder i løpet av svangerskapet og det hadde vel ikke disse landene hatt heler hvis det er farlig. Reis på 3D og nyt det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er i regi av WHO (World Health Organisation) med på et forskningsprosjekt, der de lager en ny "vekstgraf" på foster fra et tidlig stadium. Norge har vært første landet ut som er med på dette, og flere andre europeiske land følger etter.

 

Har til nå i svangerskapet vært på 5 UL'er (3D hver gang) og skal på min 6. neste uke (min 32. sv.skaps uke) Jeg anbefaler å reise på 3D UL dersom dere ønsker å se det lille nurket før det blir født, bildene er svært detaljerte!

 

Jeg tror ikke at WHO hadde satt igang dette prosjektet, dersom de mente det var skadelig for fosteret :)

 

Skal totalt på 8 UL'er i forbindelse med prosjektet, å gleder meg til hvert eneste glimt av den lille jenten i magen!

 

Så reis på 3D UL, og nyt hvert sekund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...