2barns mor Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Kanskje det er flere enn meg som trenger litt tips til gode nettbutikker? Det er jo en jungel å bevege seg i, så alle gode tips mottas med stor takk! Skriv gjerne bak hva slags butikk det er. Interiør, sko, barneklær osv.
2barns mor Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2011 Kom igjen da, damer! Jeg vil shoppe.....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Mye på ellos.no og hm.no... litt kjedelig men,men.... er litt pinglete i forhold til utenlandskenettsider....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 eBay har alt, brukt og nytt, klær, ting, sko alt mulig!
2barns mor Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2011 Jeg er også litt pinge i forhold til utenlandske nettsider, men har hørt mye bra om eBay - men aldri handlet selv.. Hm er jeg storforbruker av. Ellos var jeg endel innom tidligere. Har lyst til å skifte ut litt interiør, så kom gjerne med slike sider!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Det som er med eBay er at du må lage deg en PayPal konto, da vet du at opplysninger behandles konfidensielt, uten at du deler kortnr osv med selgeren. Er ikke så skummelt som det høres ut som, men skjønner skepsisen Var skeptisk før jeg også, men har brukt det et par ganger nå, og har ingenting å klage på. Eneste er at det blir en del i frakt fra USA og sånt, hvis det er der man handler fra. Men varene er såpass billige ofte, at det veier opp for frakten. Kjøpte f eks et par dr martens sko som koster 1400-1800 her i Norge, og med frakt og alt fikk jeg kjøpt splitter nye docs til 800 kr
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 hei 1352 igjen her.... når det gjelder interiørsider er jeg blank, men regner med at du sikkert har vært innom ikea sine sider osv. har hørt mye om villaperle et eller annet på siden her... tror hun driver med interiørblogg... kanskje det kan være noe til tips for deg???
2barns mor Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2011 Fint å høre at det er gode erfaringer med eBay. Mulig jeg må inn å kikke litt da.....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Skrevet 28. juni 2011 Bedre sent enn aldri, hehe Oriflame.no (sminke, hudpleie) Laredoute.no (klær osv..) Strawberrynet.com (sminke, hudpleie) Apotekhjem.no (det sier vel seg selv) men her sparer man utrolig mye på samme varer som på apoteket her jeg bor Ringoshop.no (leker)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Skrevet 28. juni 2011 sofiesvilla.no babazar.no muffeladden.no minimikke.no almaoglukke.no tøflus.no (supre skinntøfler!) strawberrynet.com (sminke o.l)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå