Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 tenner telys i hagen før du kommer hjem fra jobb? For da hender det at hun er sliten og da er det hyggelig å komme hjem til noe avslappende... sa han som skal gifte seg i 3 bryllup på tv3.... min gjør hvert fall ikke det;) søt da,men litt vel overkill for min del.Ikke særlig romantisk anlagte hverken jeg eller mannen,men vi har det bra uansett altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå