Gjest sug lut Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Hvor mye skittentøy har en husholdning etter fire uker uten vask? Rund av svaret til nærmeste tusenkubikkmeter.
Gjest amandine Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Å herre min hatt. Jeg tør ikke trenke tanken! 2 maskiner i døgnet x 28 dager... Jeg graver meg ned i symp med en gang. Men du, har du så mange truser??? Jeg hadde gått tom for lenge siden!
Himmel og hav Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Matte har aldri vært min sterke side..."skummelt svær haug" er det nærmeste jeg kommer, så får min fysikk-OL nevø tilgi meg... Jeg ble i grunnen mer opphengt i tanken på hva man har igjen å ta på seg etter en måned...*gruble*. Jeg tror at jeg da ville vært i bunnen av bunkene på alt som er, og etter en kjapp sjekk ble det da: Pen blondetruse som kun egner seg til å ha på i det kvarteret det tar meg å forføre mannen etter en dusj. Den pene, men vonde BH'n som burde vært kastet for lengst. Turbukse med hull på låret som jeg skal reparere en gang. Helt sikkert! Utvaska og gulna T- skjorte fra "loftet". En nattklubb som stengte tidlig på 90-tallet. Rosa strikkegenser med nupper. Det er mulig at jeg ville ha blitt sendt hjem fra jobb med beskjed om å prøve igjen. Jaggu godt at jeg har maskin som virker! Så om du, sug lut, fortsatt ser ut som et menneske fra et rimelig møblert hjem etter en måned på skattejakt i klesskapet,så er jeg full av beundring! ...og aldri så lite nysgjerrig på hvor rikholdig skap du har -)
Gjest amandine Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Du har taket på essensen, Himmel og hav,- "et rimelig møblert hjem" Ellers må jeg få dele med dere ungkarstrikset som jeg ble meddelt i dag,. Skal selvfølgelig være meget og ytterst diskret og ikke nevne forbindelsen, men er kjøkkenbenken full av oppvask og du skal bort(feks en helg), da er løsningen å salte greiene! I denne ungkarshulen befinner det seg nemlig grovt havsalt til krisebruk, dette strøs over oppvasken i rikelig mengde, og gjør således at oppvasken ikke går til angrep på deg selv om du reiser hjemmefra noen dager i sommervarmen. Konservering altså. Meget kreativt er vel det beste jeg har å si om metoden, men iflg sikre kilder virker det som knott i ost.
bIomstre Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Salt mot at som er slimete og ekkelt? Salt i veska mot inpåslitne slimåler?
Gjest sug lut Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Uæh, jeg har en sterk følelse av at det kan være medvirkende til ungkarsstatusen!
Gjest sug lut Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 Resultatet offentliggjøres herved: Seks industristørrelse maskiner (som tar 3-4 ganger vanlige maskiner) To vanlige maskiner Hatefulle mengder med håndvask Ca en maskin som ennå ikke er vaska. Og slik skal det forbli, nå er jeg vaksinert mot vask herfra til evigheten (neste uke). Anbefaler forøvrig et effektivt tørkerom samt et Amadeus tørkestativ fra Ikea - det er mulig å henge opp uante mengder småtøy på en gang på det,om man bare forstår at man mot all fornuft må starte nederst, ikke øverst (det blir TETT med tøy etterhvert). Ellers lurer jeg på om det bør være urovekkende at jeg etter fire uker fremdeles hadde stappa fullt klesskap, eller om det bare er et sunnhets- og trofasthetstegn; jeg ELSKER klærne mine og da kvitter jeg meg selvsagt ikke med dem.
Gjest sug lut Skrevet 29. juni 2011 #8 Skrevet 29. juni 2011 Himmel og hav, du er velkommen på inspeksjon... det skal nevnes at den siste som hjalp meg v flytting og ble satt til å rydde inn klær på henger i garderoben etterhvert utvikla ptsd. Jeg har MYE. Inkludert plagg jeg aldri hadde sett før, det var jo forfriskende.
Gjest amandine Skrevet 30. juni 2011 #9 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har nesten ingenting, jeg, luten! Spesielt ikke etter at jeg ryddet ut alt jeg håpet å krympe inn i... Nå er det kun str 44 igjen. Fader heller. 3 dongeribukser, en penbukse, et par bluser, et par gensere, et par topper og tre tunikaer, litt undertøy og voila. Pluss litt pentøy a la Oleanna og en bunad.
Gjest sug lut Skrevet 30. juni 2011 #10 Skrevet 30. juni 2011 Oj, du må jo ha lov til å gå komplett ravende amok! Jeg antar at jeg har av passende sommertøy noe sånt som tre par jeans, seks sommerbukser, pluss tightser, sikkert tredve tunika/blusegreier, mine 76 underbukser (hehe), sikkert ti-tolv kjoler jeg bruker på jobb, fem-seks penkjoler/drakter, og så en del t-skjorter men få av dem såpass at de kan brukes på jobb (men gode nok til annet bruk). Og ikke har jeg dårlig samv heller, når jeg kjenner etter. I tillegg har jeg også krympe-prosjekter, da. Har ikke helt gitt opp håpet... Oleanna er fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå