Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Har skrevet om det før, men trenger flere gode råd!!! Har en svigermor som vil eie ALLE!Hun har full kontroll over sine 2 sønner på 40 år!!?Alt hun sier må de gjøre/bli med på! Jeg er da svigerdatter i dette sirkuset deres. Hun blir så fornærmet for alt. Hun er innom hver dag. Finner på historier vi liksom skulle ha sagt(??!), hun tromper igjennom alt. (kommer med duker/gardiner/blomster/ u name it..."for det er slik det skal være")...kristisere da alt vi gjør og sier... Hun eier ikke respekt for privatlivet vårt. Har FULL oversikt! Sier hun skal "kvele "meg om dattera vår faller ned trappa(jeg passer på altså!!!!) det er så mye mye mere............................. og ikke minst: hun er nærmeste NABO!!!!!!! RÅD NOEN?:S
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Sett foten ned, eller flytt. Ikke min svigermor som hadde fått styrt slik nei!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Det er da helt innlysende at dere må flytte! Hvorfor har dere ikke gjort det allerede? Det er jo eneste utvei...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 låser jeg døra er hun på gråten!Ringer og styrer"er du sur for noe?snufs...".......åååååååååååå
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 ja,jeg vet....men her er ikke noe hus til salgs for tiden og vi må nesten bo her pga jobben.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 ikke har vi særlig lyst å flytte heller pga vi bor midt i sentrum...nært alt(men desverre svigermor også).
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #10 Skrevet 26. juni 2011 jeg veit så alt for godt hvordan du har det... jeg og mannen hadde det slik i 7 år. hvis jeg var ute og hang opp klær kom hun ut og tok ned klærne igjen for jeg gjorde det jo feil..... osv osv osv.... vi prøvde alt.. vi prata med henne både jeg og mannen min men hun bare kom med furte leppa og blei snurt og så hadde hun glemt hva vi sa dagen etter og fortsatte like ille da.. blei hakket verre da vi for 4 år siden fikk vårt første barn. etter 7 år fikk vi begge nok og flytta.. vi orka ikke mer for det tok rett og slett knekken på forholdet vårt. vi flytta 60 mil unna til mitt hjemsted. vi oppga også grunnen til at vi flytta. dem kune ikke skjønne hva vi mente.. vi har nå bodd her i 1 år og vi merka allerede etter kort tid at forholdet blei sååå mye bedre. vi har aldri hatt det bedre. så mitt tips til dere er... FLYTT!!!!!!!!!!! lei dere en leilighet eller noe inntil videre eller flytt til et helt annet sted og begynn helt på nytt.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #11 Skrevet 26. juni 2011 Begyn å gå kun med undertøy hjemme så blir det nok snart litt flaut for henne å komme over hele tiden ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #12 Skrevet 26. juni 2011 wow såpass ja! synes det er rart at voksne folk skal komme med furte leppe..barnslig. Men det gjør altså hun her også. Jeg kunne ha flyttet på dagen, omså sekundet!meeeen det er mest mannen min det står på(og vi begge har jobb her)... det er så ille at jeg vurderer å spare penger i skjul til jeg har nok grunnlag til å få lå, og bygge mitt eget hus far far away:)smelle i mannen den dagen at han får velge å flytte med meg eller bli hos mamma;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #13 Skrevet 26. juni 2011 hahaahaha undertøyet ja..nei da finner hun vell noe galt med det også tenker jeg! "å hærreguuud bruker du stringtruser, det er jo bare en tråd, det er sååå mye mer behagelig med skikkeig "bestemor truser" også kan du få soppinfeksjon osv osv osv..så springer hun å kjøper meg undertøy hahaha !!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #14 Skrevet 26. juni 2011 Råd ja. Flytt!! Og få han tøffelen av en mann til å slutte å fortelle mamma om alt. Mamas boys - så usexy!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #15 Skrevet 26. juni 2011 ja, men det kommer til å rable for henne om han sier ifra om noe!Han nekter....tøffel ja:(
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #16 Skrevet 26. juni 2011 jeg blir nok bare lagt for hat om jeg sier noe, men det føler jeg at jeg MÅ snart!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #17 Skrevet 26. juni 2011 22:40 her. har du ikke noen venner/familie du kan låne et rom av en helg eller noe?? gi beskjed til mannen din at nå orker du ikke mer og tar med deg unga og bor et annet sted for helgen?? og han får værsågod å snakke mora si til fornuft hvis han vil ha dere tilbake. og jaaa du vil nok bli lagt for hat av svigermor.. er sååå glad for at jeg har en mann som selv skjønte problemet og var på min side hele tia. enkelte menn trneger en liten tankevekker for å skjønne alvoret. er helt utrolig at dem skal være så jævlig redde for mora si.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #18 Skrevet 27. juni 2011 Dropp trusen da og si dere har meldt dere inn i en nustiorganisasjon og ønkset at alle heretter skal gå nakne når de kommer til dere for klær er ikke naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå