Gå til innhold

Stikking i underlivet! au.. Andre?


Mamma til en Prins<3Juli-spire

Anbefalte innlegg

Stikker skikkelig i underlivet når vesla har holdt på i dag.. Er såå ubehagelig, jeg må stoppe opp å stå rolig for at det gjør så "vondt". Kjenner det også bak... :P ( i rumpa ) hehe

 

Er 37+1 idag. Andre som har hatt dette? hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Her stikker det masse.

Var sånn sist også men kan ikke huske jeg hadde det såå tidlig.

Akkurat begynt på uke 32 nå.

 

Mener det er babyen som klemmer på noen nervetråder nedi der,

når den jobber seg nedover i bekkenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har kjent det godt i dag, 15 dager til termin her. Håpte jo at det var tegn på at ting virkelig nærmet seg, men siden noen har hatt slik siden uke 32 er det vel litt for mye å håpe...

 

Er nok enten hodet som stanger mot nerver eller jobber seg nedover i bekkenet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, her brukes både blære og (sorry... )endetarm som trampoline med det behagelige resultat at det stikker, skjærer og humper "der nede" Skikkelig godt når det i tillegg stråler ned langs innsiden av lårene og jeg ser ut som en gås når jeg går;) Kjennes jo ut som babyen kommer ut når som helst. Satser på at livmorhalsen også blir påvirket av dette etterhvert! 35+6 i dag og har kjent dette de siste par ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har jeg også kjent. skikkelig ubehagelig, nesten vondt. er i uke 37 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjer er. Blir mere og mere intenst, og om jeg er så uheldig å prøve å gjøre noe så blir det bare verre. Husker jeg hadde det sånn hele tiden når jeg kom på overtid med sistemann. Ble så ille vondt at jeg ble igangsatt til slutt. jeg er 36+2 i dag med tredjemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja, har hatt det i det siste jeg også..Stikkninger nedover har jo i og for seg vært der sånn til og fra hele svangerskapet for min del, men ikke sånn som dette.. er som flere her sier - er så ubehagelig at jeg nesten vil si det er direkte vondt.. er 37+4 og håper dette betyr at ting nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det sånn jeg også... det er så sykt vondt at jeg i går endte opp med å sitte å stor tute.... har ikke hatt dette med noe av mine 3 andre svangerskap. det er så intenst og smatidig får jeg kraftige menssmerter i ryggen og magen.... er 37+5 i dag og er nå så sliten at jeg makter snart ikke mere. det kommer smatidig som den lille beveger seg. håper denne intense smerten har en misjon for jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre...

 

andre som får mens smerter samtidig som denne intense stikkingen og nedpresset kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kommer samtidig som den lille beveger seg når det skjer med meg og.. Er så ubehagelig.. har hatt nedpress/stikninger veldig lenge nå, men i går var det helt intenst!! både forran og bak :P

Har ofte mens-smerter i både bage og rygg når nedpresset kommer.

Håper at det kan være teng på at fødselen nærmer seg :) Må være lov å håpe ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er lov å håpe :)) når man har så vondt så må man tenke at det forhåpentligvis er en mening med det og at vi snart får ha mere vondt så det er konkret bevis på at fødselen er i gang ;) tenk å ønske seg mere vondt, men sånn er det på slutten for da er man LEEEEEEIIII!!!!! :) må få høre om det skjer noe mere med dere som også har disse festlige smertene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 36 + 3 har akkurat det samme :( er vanvittige vonde stikkninger! ender opp med å lage grimaser og skvetter gjerne til. Krysser automatisk beina med tanke på om vannet skulle gå :P Ser jo litt dumt ut når jeg har vært på jobb, sykemelder meg fra jobb f.o.m i morra. Får for sterke kynnere når jeg løfter og det er jo stort sett det jobben bestårt av :S

Håper virkelig det betyr at ting kan komme til å skje etterhvert!

Hadde ikke dette med første mann, men da ble jeg også satt i gang i uke 37 pga svangerskapsforgiftning.. Skal til legen i morra og jeg er veldig spent på resultatet av prøvene. Har hatt masse vann i kroppen og vondt i hodet i det siste dagene. Håper ikke det er det samme denne gangen! Selv om det var greit å være på sykehuset i trygge omgivelser når ting satt i gang. Gikk veldig fort sist så skjer det noe nå så må jeg rett inn.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...