Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #26 Del Skrevet 26. juni 2011 Ja vi hadde det, men det var ikke noe supert digg opplegg:)) Vi var totalt utslitte. Har hatt mye bedre sex både før og etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #27 Del Skrevet 26. juni 2011 Vi hadde sex og jeg er helt rysta over at så mange ikke hadde det... Det er en natt jeg aldri kommer til å glemme, og aldri får igjen. Sexen var så spesiell, vi var overveldet av inntrykk og følelser etter en fantastisk dag. Stemningen var helt MAGISK... Og ja, vi var også kjempeslitne og trøtte. Vi hadde hatt 30 grader og sol og hatt full rulle fra 7 om morgenen til halv 3 om natta dere gikk virkelig glipp av noe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #28 Del Skrevet 26. juni 2011 Utrolig hvor få som har sex på bryllupsnatta.. Det er jo en natt man aldri får igjen, og det er klart man har sex da! Lurer på hvor mange av ekteskapene som ikke blir "forseglet" på bryllupsnatta som går skeis.. Har en følelse av at det er flere enn de som har sex.. Hmm, kanskje jeg skulle forske litt på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #29 Del Skrevet 26. juni 2011 Vi var så trøtte at vi fint kunne ha sovnet i fra hele greia. Men i det brudekjolen min kom av og det lekre lille undertøyet kom til synet så orket plutselig mannen min allikevel. Og det var den nybakte "fruen" glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå