Gå til innhold

Hadde dere sex på bryllupsnatta?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja vi hadde det, men det var ikke noe supert digg opplegg:)) Vi var totalt utslitte.

Har hatt mye bedre sex både før og etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde sex og jeg er helt rysta over at så mange ikke hadde det... Det er en natt jeg aldri kommer til å glemme, og aldri får igjen. Sexen var så spesiell, vi var overveldet av inntrykk og følelser etter en fantastisk dag. Stemningen var helt MAGISK... Og ja, vi var også kjempeslitne og trøtte. Vi hadde hatt 30 grader og sol og hatt full rulle fra 7 om morgenen til halv 3 om natta :)

dere gikk virkelig glipp av noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor få som har sex på bryllupsnatta.. Det er jo en natt man aldri får igjen, og det er klart man har sex da! Lurer på hvor mange av ekteskapene som ikke blir "forseglet" på bryllupsnatta som går skeis.. Har en følelse av at det er flere enn de som har sex.. Hmm, kanskje jeg skulle forske litt på det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var så trøtte at vi fint kunne ha sovnet i fra hele greia. Men i det brudekjolen min kom av og det lekre lille undertøyet kom til synet så orket plutselig mannen min allikevel. Og det var den nybakte "fruen" glad for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...