Gå til innhold

Hadde dere sex på bryllupsnatta?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at "alle" har sex på bryllupsnatta eller er det mange som rett og slett var for sliten for sex da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Vi feira bryllupet vårt TO ganger..og hadde ikke sex verken den ene eller den andre kvelden. Var helt utslitt etter fest og moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke unna sex den natta ;)

Om det kanskje pga alkohol og utslitthet kanskje ikke blir tidenes hyrdestund så må man liksom ha seg litt da, hehe.

Så ja, vi hadde sex, det hører med til dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Vi hadde ikke sex på bryllupsnatten;)

Rett og slett fordi vi giftet oss i Spania med kun datteren vår (7mnd på det tidspunktet) og forlovere tilstedet, og da sov den lille sammen med oss. Så bryllupsnatten vår var ikke akkurat romantisk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei;)

Vi hadde sagt før dagen at vi ikke skulle ende opp som de fleste av våre venner som ikke hadde sex den natta.

Men nå ville skjebnen det slik at jeg fikk mensen på morgenen bryllupsdagen. Gikk rundt og var livredd noe skulle vises gjennom kjolen;)

I tillegg var vi de siste som forlot festen sammen med 'den harde kjerne' , så da ble det å drikke litt champagne på senga og snakke om hvor flott dagen hadde vært:)

Men som sagt, ingen sex;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Vi hadde på forhånd avtalt at denne kvelden var det festen som var det viktigste, så vi var ikke si seng før nærmere seks om morgenen. Vi hadde invitert alle overnattingsgjestene til felles frokost dagen etterpå, så sex var helt uaktuelt da, det var soving som var tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!

Vi lå ikke bare i hver sin seng, men i hvert sitt hus bryllupsnatta! Kom hjem etter festen, til en baby som var nattvåken. Mannen var dødssliten (og det var i grunnen jeg også), og siden mannen snorker som et uvær når han er sliten, og jeg våkner av itteno, fant vi ut at for å sikre at begge fikk sovet mest mulig (skulle rydde og ordne masse dagen derpå), så skulle vi ikke dele seng. Gjesterommet var opptatt, for der lå niesene mine som hadde vært barnevakt, så mannen la seg til å sove ute i campingvogna!

Romantisk?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks! Da vi etter å ha kommet til hotellrommet, fått av oss klær, slør, vonde sko, sminke, risgryn og delt en farris, så var vi enige om at søvn var tingen. Sex hadde vi hatt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei:)

Vi bar begge dødslitne etter den veldig spennende og flott dag samt en heidundrenes fest:) Sex var faktisk ikke akkurat aktuelt da. Manne brukte også en tid på å få ut alle spennene av håret mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har ikke det! Vi giftet oss for akkurat et år siden i dag. Og vi var vel av de siste som gikk fra festen. Da var jeg så sliten at jeg så vidt orket å stå oppreist mens mannen snørte opp kjolen min. Når kjolen var av la jeg meg rett ned, og han måtte ta på meg dyna. Jeg var i hvertfall supersliten, men veldig lykkelig. Så selv om vi hadde tenkt til å "fullbyrde" ekteskapet, så gjorde det ingen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det hadde vi. Men så er vi sånne raringer som alltid klarer å ha sex, selv om vi er dødsslitne :P Er glad jeg har en mann med like stort sexbehov som meg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!! Tross for at vi var kjempe slitene og berusa så måtte vi jo det!! Og det var helt magisk:-) anbefales selv om man er så sliten at man i utgangspunktet ikke orker, er en spesiell natt;-)) hvertfall opplevde jeg det, følelsene lå uten på huden den natten, kan faktisk ikke beskrive det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke. Var for trøtt. La oss kl 4, var et ork å komme ut av alle klærne og ta ut ca en million hårnåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det hadde vi ikke. Vi var begge slitne, og jeg var i tillegg høygravid og helt kaputt etter en laaang dag i sommervarmen. Men lykkelige, det var vi da lell;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, trodde "alle" hadde sex da jeg. At det var nærmest ett must! Men så avslappende å høre.

Hilsen ugift:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde vi ikke...

Vi kom til hotellet, delte en bitteliten flaske champagne, delte et bittelite badekar og utvekslet taler (som vi ikke hadde i selskapet), vurderte å ha sex, tok på oss hver vår morgenkåpe og sovnet inntyllet i de og hverandre. Tok det igjen på morningen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...