♥ Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Hei! Jeg er gravid i uke 4+5, og i dag har jeg blødd. Har ikke hatt bruk for bind, men små tynne truseinnlegg som jeg har måttet skiftet ved hvert dobesøk. Det er friskt rødt blod. Symptomene jeg hadde var kvalme, frysninger og stikkende smerter i brystene. Nå har den stikkende smerten gått over til ømme pupper, jeg svetter istedenfor å fryse og var kun kvalm da jeg var sulten tidligere i dag. Har ikke hatt direkte vondt, men kjente godt at det murret godt i dåsa i de første timene etter at jeg begynte å blø, men har ikke kjent noe etter det. Har så absolutt ikke lyst til å ringe til barnefaren at det ikke blir noe baby om 8 måneder likevel :/ Trenger solskinnshistorier, men tar også imot litt realistisk prat og gode ord og råd. Lykke til videre i svangerskapet!
håperpåvinterbarn Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Blødde litt i uke 7. Er nå i uke 40, så det gikk fint. Du får nå bare vente å se, følge med på om du får mye blødninger etterhvert pluss eventuelt smerter. Du kan jo ta en tur til legen om du er veldig i tvil på hva dette kan være. Lykke til videre
Billie Jean Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Jeg blødde i uke 6 og 10 da jeg gikk med datteren min. Ultralyd ved begge tilfellene viste liv:) Jeg hadde en liten festeblødning da jeg ble gravid nå sist. Det gikk også bra:) Håper alt går godt med svangerskapet ditt!
knerten09+ knerteline11 Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Jeg blødde av og på i 4-5 dager rundt uke 7. Var også sånn at jeg klarte meg med truseinnlegg og kom mest når jeg var oppe på do om natta. Er nå i uke 32 og her er det fullt lit i alle fall. Lykke til, håper det går bra med deg og. Husker godt hvor nervøs jeg ble når jeg opplevde det samme.
Emil2008+augustbaby Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Hei! Jeg blødde i 4 sammenhengende uker ca mellom uke 6 og 10. Små mengder. Først friskt, senere brunlig. Hadde ingen smerter. Nå er jeg 34 uker på vei ) Jeg har også opplevd spontanabort, men da blødde jeg rikelig og fikk etterhvert rielignende smerter, så da var det ingen tvil om hva som skjedde. Håper alt går bra for deg!
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Blødde fire-fem dager i uke 5, og UL viste frisk fin baby i uke 9. Nå er jeg snart 40 uker på vei
Teia! Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Jeg hadde litt perioder med småblødninger fra uke 8-10. Fikk time til ultralyd for å ta en sjekk og da fikk vi se et lite hjerte som slo. Er ikke unormalt å ha litt blødninger tidlig i svangerskapet, men uansett er det ikke så mye du får gjort så du frå bare vente og krysse fingrene for at det er en av de uskyldige variantene.
fyrverkeriet-juligutt<3 Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 Blødde litt hver dag i en uke i uke 7-8, brukte truseinnlegg. Fikk UL i uke 10 og den viste en frisk baby:) Er nå i uke 38:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå