♥ Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Hei! Jeg er gravid i uke 4+5, og i dag har jeg blødd. Har ikke hatt bruk for bind, men små tynne truseinnlegg som jeg har måttet skiftet ved hvert dobesøk. Det er friskt rødt blod. Symptomene jeg hadde var kvalme, frysninger og stikkende smerter i brystene. Nå har den stikkende smerten gått over til ømme pupper, jeg svetter istedenfor å fryse og var kun kvalm da jeg var sulten tidligere i dag. Har ikke hatt direkte vondt, men kjente godt at det murret godt i dåsa i de første timene etter at jeg begynte å blø, men har ikke kjent noe etter det. Har så absolutt ikke lyst til å ringe til barnefaren at det ikke blir noe baby om 8 måneder likevel :/ Trenger solskinnshistorier, men tar også imot litt realistisk prat og gode ord og råd. Lykke til videre i svangerskapet!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 ja i mange uker:) dro på tidlig ul og morkaka lå feil så blødde så lenge den lå der den lå. fikk komme jevnlig på ul og sjekke:) nå har jeg ikke blødd på 5 uker.
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 hei.. Har 2 svangerskap bak meg med blødninger inni mellom gjennom hele svangerskapene har 2 flotte gutter utfra dei 2. Er nå i mitt 3 også denne gang blør eg inni mellom er 12+6.
ballerinaen_ Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Dette er mitt andre sv.skap og jeg hadde to blødninger tidlig. Den ene var i uke 6 ca og den andre var i uke 8 ca. Første gangen var det friskt rødt/ rosa blod som kom, sammen med mensenmurringer. andre gangen var det mere brunlig utflod, men også sammen med mensenmurring. Akkurat som jeg skulle fått mensen. Trodde begge gangene at det var over og ut, men var på tidlig ul og alt var i skjønneste orden =) Ikke hadde jeg foranliggende morkake heller. Hun sa at det var veldig vanlig og blø i begynnelsen av sv. skapet uten at det trengte å være noe å bekymre seg for =) (selv om det er logisk at man bekymrer seg for blødninger i sv.skapet uansett siden man ikke forbinder graviditet og blødninger sammen) Nå er jeg 25 uker på vei og ikke hatt flere blødninger. Håper det går bra med deg ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå