Gå til innhold

hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nå 4 dager igjen til termin, å Kjennes at jeg er litt utålmodig nå. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen kjerringråd som var verdt å teste ut:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt kanel hehe, men ik testa d ut selv,

selv tenker jeg å ta en kjøretur litt før termin, gå mye,/aktivitet, og sex ? hehe;) det er iallefall bevist kan hjelpe.. men om det gjør det er jo en annen sak... ingen garantier...

beveg deg mye :) da jeg fikk førstemann, så skulle flytte og samme dagen vi startet med flyttinga /flyttesjauet så startet det.

kansje en ide og være i god aktivitet om man klarer ?

men jeg kommer nok ikke til å prøve alskens kjerringråd, ville nok holdet meg til sex og aktivitet generelt....

de kommer når de selv er klare.. og godt å spare på kreftene til den store fødsels-strabasen... man trenger alt av krefter da...

lykke til :) fortell hvordan det går da, om du føler noe hjalp :)

Skrevet

Hei

Da jeg var gravid med førstemann prøvde jeg alt for å sette i gang fødselen... uten hell! Jeg prøvde kanel, klyster, sex, sterk mat, rengjøring og laaaange gåturer! Til slutt, 10 dager over termin, satt jeg meg ned hos mamma og sa; "nå gir jeg opp! Gi meg et glass rødvin!" Og mentalt ga jeg faktisk opp, jeg var utslitt! Den natten startet fødselen! ;)

Kanskje det er det vi trenger noen ganger, å bare slappe av og gi opp? Hihi...

Lykke til uansett, ikke lenge igjen nå! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...