elisabethgravid1 Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Hei, jeg har nå 4 dager igjen til termin, å Kjennes at jeg er litt utålmodig nå. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen kjerringråd som var verdt å teste ut:)?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 har hørt kanel hehe, men ik testa d ut selv, selv tenker jeg å ta en kjøretur litt før termin, gå mye,/aktivitet, og sex ? hehe;) det er iallefall bevist kan hjelpe.. men om det gjør det er jo en annen sak... ingen garantier... beveg deg mye da jeg fikk førstemann, så skulle flytte og samme dagen vi startet med flyttinga /flyttesjauet så startet det. kansje en ide og være i god aktivitet om man klarer ? men jeg kommer nok ikke til å prøve alskens kjerringråd, ville nok holdet meg til sex og aktivitet generelt.... de kommer når de selv er klare.. og godt å spare på kreftene til den store fødsels-strabasen... man trenger alt av krefter da... lykke til fortell hvordan det går da, om du føler noe hjalp
idagravida Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Hei Da jeg var gravid med førstemann prøvde jeg alt for å sette i gang fødselen... uten hell! Jeg prøvde kanel, klyster, sex, sterk mat, rengjøring og laaaange gåturer! Til slutt, 10 dager over termin, satt jeg meg ned hos mamma og sa; "nå gir jeg opp! Gi meg et glass rødvin!" Og mentalt ga jeg faktisk opp, jeg var utslitt! Den natten startet fødselen! Kanskje det er det vi trenger noen ganger, å bare slappe av og gi opp? Hihi... Lykke til uansett, ikke lenge igjen nå! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå