Gå til innhold

Forkjøpsrett på leilighet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå vi venter på at prøvingen på leiligheta vår skal bli ferdig. Bare to dager igjen. Mange som sier at det er vanlig å bli tatt fra leilighet på denne måten. Noen som har erfaring? Er OBOS btw

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nervepirrende å vente sånn... Ikke får man lagt inn bud på noe annet i mellomtiden heller...

Vi har selv mistet 2 boliger på forkjøpsrett, samt tatt 1 bolig på forkjøpsrett.

 

Var forresten i barnedåp i fjor der barnet fikk Obos medlemsskap dekket i 18 år av en av gjestene. (Ca 250kr året)

Disse bor i Oslo og jeg må si at jeg synes det var kjempe lurt. Dette kan i alle fall komme barnet til gode senere..

 

Selv var jeg heldig og fikk overta medlemsskap etter min far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...