Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er slik at man skal holde seg helt i ro, eller skal man bare leve som normalt når man blør?? googlet et sted at man skal ligge helt i ro til det stopper å blø??? men hvis man blør flere dager i strekk så er ikke akkurat det så enkelt da?? Og hvor lenge i gangen har dere andre blødd- flere dager, uker???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg hadde blødning med rødt blod, var jeg mer eller mindre helt i ro i to dager, da blødde jeg tidlig på morgenen, jeg var jo hos legen og på sykehuset for ul så måtte jo bevege meg litt, men det var alt, ellers lå jeg rett ut på sofan, gikk på do å sånn, men ellers i ro:) Hadde brunt i en dag etter det røde liksom, men det ga seg, etter det har jeg tatt mer hensyn til at jeg er gravid og er mer forsiktig!:)

Jeg jobber, men tar det helt klart mer med ro, prioriterer å slappe av etter jobb og ikke drive så mye hjemme hele tiden:) f eks, rydder ett og ett rom gjennom uka i stede for å ta alle på en dag, pluss at jeg tar litt pauser hvis det er mye å rydde:) Blir fort sliten også:) hehe...

Jeg vil ikke blø igjen for alt i verden! Så jeg tar det heller med ro enn å risikere å miste fordi jeg ikke tar hensyn liksom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...