Gå til innhold

symptomer


tutti_87

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har noen symptomer enda?

Jeg har ingen foreløpig, uten at mensen forsvant da.. Er i 5. uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel, jeg er 2-3 ifølge graviditetstesten. Har ømme bryster, og er ganske sliten. Men ikke mer en jeg kan leve med (har en 20 måneders gutt fra før som skal sees etter)

Forige graviditet gikk så å si uten symptomer i det hele tatt, så krysser fingerene for det samme denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi da, jeg er visst 5 uker på veg isteden! Da er jeg på feil sted jenter, jeg hører visst til i feberuar jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart i uke 5. Siden noen dager før testdatoen har hatt menssmerter, dei kommer og går. Av og til mye. Så har jeg strekksmerter i magen i livmora. Når jeg snur meg eller reiser fra liggendes til sittendes fort så får jeg sånne strekksmerter i magen. De siste dagene har jeg fått rosa/orangefargede Lutinus utflod. Uggen har jeg vaert i noen uker. (den siste og menssmertene gjorde at jeg trodde forsøket var misllykket og mensen var på vei :)) Så her er det mye. Er litt bekymra for den der lutinus greia... men leser jo at andre har rosa crinone rester og det er visst helt vanlig.. Står ikke så mye om lutinus på nettet. Kanskje fordi at lutinusen har ikke vaert i bruk så lenge enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye symptomer enda, men så er det jo veeeldig tidlig (ca. 4 uker). Har mensmurringer fra tid til annen. Spent på fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Vi testet positivt i dag og er helt i hundre nå kan du si. Har vært veldig kvalm de siste par dagene, men om det er pga graviditeten føler jeg er litt tidlig å si. Hyggelig at det allerede er flere mars-foreldre som har registrert seg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet positivt igår, og har noen dager vært kvalm i bølger, kommer plutselig, vonde pupper og akutt trøtt. allerede! lurer på hva som er i vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempekvalm. Helt forferdelig. Jeg trodde ikke at det var mulig at den kom så tidlig.. og jeg er kun i uke 5! Føler meg fyllesyk hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i dag! Cb-digital viste gravid 1-2 uker så er tidlig.. 4+2.. har hatt ømme bryster noen dager,men mindre ømme i dag.. hmm.. litt murringer.. å litt svak rosa farge på papiret i dag.. gjesper nesten hele dagen.. er litt bekymret for det rosa på papiret,men håper dette går bra :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen_nr2 jeg føler meg som deg nå. Er 5+5 i dag og har begynt å brekke meg og er i svime deler av arbeidsdagen. Må sove hver ettermiddag og klarer ikke all mat..

 

I tillegg til fyllesyka lever psyken sitt eget liv og jeg har lyst til å grine hele tiden, vet ikke helt om det er hormonene eller at jeg er litt i sjokk selv om babyen er sterkt ønsket:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...