Gå til innhold

Morsomste nickene her inne?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg humrer for meg selv hver gang Flaggermusa kommenterer.

Ser for meg enorme biffgardiner som gir god luftsirkulasjon!

FortGjortIEnPort er knallbra den også!

Sug Lut. Jeg er stadig fasinert over fantasien!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødtmedenpilleipanna

Nedtråkkakaviarpupper

Skrevet

2kjønn3stønn9månederog1sønn

Eller noe sånt, men lenge siden jeg har sett det...

Skrevet

AlleKanSeHvaJegHarGjort på BIM må jo være den aller beste :D

• 2 år senere...
Skrevet

PrinsesseHengepupp

Sug lut.

Anonymous poster hash: c4109...dbd

Skrevet

2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn  Er meg det og jeg er enda her, bare skriver som anonym xD

Anonymous poster hash: c4109...dbd
Skrevet

Sug jule lut eller noe slikt. Skulle gjerne visst bakgrunnen for sug lut og julenicket, veldig oppfinnsomt. :P

Anonymous poster hash: ef97c...cc4
Skrevet

Synes det er mange festlige, men Vicky Pollard får meg til å le fordi karakteren er så artig i seg selv:p

Skrevet

Intimnissemors julekuker (Sug Luts julenick et år). :)

Anonymous poster hash: a9150...3cf
Skrevet

Har også alltid tenkt på nedtråkkakaviartubepupper eller noe i den duren. Liker det veldig godt og mannen og synes det er litt stilig :)

Skrevet

Doppler med kuken var bra, men kuken ble en belastning, visstnok... og LisseUmmaNuddeAtteFam (sånn ca), og Mø Sjæl! og Mordi, Hamsterfjes (?), Prinsesse Hengepupp og Prinsesse Vilikke, Sekretøsa.. mange oppfinnsomme.

Skrevet

Dr. Yppert og så likte jeg nicket "slank bakfra":)

Skrevet (endret)

Doppler med kuken var bra, men kuken ble en belastning, visstnok... og LisseUmmaNuddeAtteFam (sånn ca), og Mø Sjæl! og Mordi, Hamsterfjes (?), Prinsesse Hengepupp og Prinsesse Vilikke, Sekretøsa.. mange oppfinnsomme.

Hyggelig å bli nevnt TO ganger i samme setting. Tar det som et kompliment til min kreative side ;)

SintNakenBiltyv, og 2kjønn3stønn-nicket får barten min til å dirre. 

Endret av PrinsesseHengepupp
Skrevet

Jeg synest at Jomfruer/Fru Åsta/Blomsterfiffi var ganske morsomme. Det ble jo litt underholdning her på forumet da de holdt på. Selv om man gikk lei til slutt.

Anonymous poster hash: 9473e...630

Skrevet

Birdie Birdie Nam Nam har et gøyalt nick. Tenker på endel scener fra serien og småler litt hver gang jeg ser nicket. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er sjefen som kaller meg det, så jeg tar ikke æren. Men takk, tror jeg. Mannen ler forøvrig av ditt :-P

Skrevet

Jeg digger nicket sug lut.

Tror du mannen fikk litt rart ansiktsuttrykk den dagen det kom et varsel opp på telefonen med tittelen "du har en ny melding fra sug lut" :)

Anonymous poster hash: b17bd...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...