Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Nei, men jeg kjenner en som har blitt det fordi hun glemte å ta pillen en dag, og to som nok har puttet pillen i do..,
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 ja det har jeg....glemte ikke å ta noen piller, men var dårlig i magen i to dager...tenkte egentlig ikke over at det hadde noen betydning...menmen venter snart min første
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Tja, jeg var 16år og hadde sommerferie med mye fyll, dagene gikk nok litt i surr for meg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 ja to ganger. første gangen ikke så nøye med pillene, etter jeg fikk barnet og begynte med pillene igjen, var jeg VELDIG nøye, samme tid hver kveld, glemte ingen. Likevel. Gravid. Legen sa det kunne være noe med fordøyelsessystemet mitt?? Tar ikke opp stoffene som det skal? uansett, fikk spiral, etter et par måneder prøvde livmoren min å støte den ut. tålte den ikke, og fikk infeksjon. Nå har jeg pinne i armen... (P-stav)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Jeg var sløv med pillen, kunne gå noen timer over osv, så visste at muligheten var der. Og nei, det var ikke noe luereri mot samboeren Og fikk en nydelig liten gutt ut av det
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Ja, to ganger... og ingen av gangene slurvet jeg, eller noe annet. jeg har dog lest i senere tid at både Johannesurt og antibiotika kan forstyrre effekten av pillen... (antagelig en del andre naturmedisiner også) Dette kan forklare mine to første barn, som jeg er veldig glad i...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 Man blir jo ikke gravid på p-piller om man slurver og glemmer piller. Alle vet vell at effekten da kan bli borte og at man kan bli gravid. Når man "går på p-piller da tar man alle pillene og følger det som står i forhold til oppbevaring osv.. Hvis man da blir gravid til tross for å ha fulgt disse "reglene" , da blir man gravid på p-piller!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #9 Skrevet 27. juni 2011 Ja, men jeg slurvet litt, så kan si det var selvforskyldt.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #10 Skrevet 27. juni 2011 Ja. Tok slankepiller samtidig, og de opphevde visst virkningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå