Gå til innhold

gravid og mulig samlivsbrudd....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vet ikke mine arme råd lenger. vi har en fra før og nr to på vei. vi krangler og er totalt uenige som aldri før. han krever mer og mer frihet og jeg mister mer og mer frihet. han tar ikke hensyn til min graviditet og er kynisk og kald og krangler mer enn gjerne med meg. jeg har egentlig ikke vært inne på tanken på skilsmisse, det er det siste jeg har villet, men nå virker det som om vi får det bedre hver for oss. ikke minst mtp barnet vårt som må leve med foreldre som krangler og hakker hele tiden. nr 2 kommer om drøye to mnder.

 

kan noen med samlivsbruddserfaring fortelle hvordan en skal takle det? hva gjør jeg? når er deet nok liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Familievernkontoret. NÅ.

 

Enten samarbeidstime/ familieterapi - eller gå rett til mekling.

 

Spør også på NAV hvordan man må gå fram for ikke å gå glipp av noe. (Jeg fikk en kalddusj da en frekk saksbehandler ringte og insinuerte at mannen ikke hadde flytta på ordentlig, og så begynte å dosere for meg hvilken rekkefølge tingene skulle skje ved samlivsbrudd. Til slutt avbrøt jeg han, og sa at dette var blant de ting jeg ikke noen sinne kom til å få rutine på, så det var likegyldig... Men bottom line er at du kan gå glipp av flere måneders stønader, f eks mht utvidet barnetrygd, dersom dere ikke gjør ting i rett rekkefølge.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...