Gå til innhold

Analsex?Har dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begynt å ha det, og jeg liker det. Gjerne med vibrator i tillegg i andre hullet :P Han elsker det:)

Så jeg lurte bare på om det er mange som har det, og har dere det ofte? Jeg er bare litt bekymra for om det kan "ødelegge" rumpa mi om det blir for ofte?! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hele tiden :) og det ødelegger IKKE rumpa di! Tvert om, muskler som brukes ofte blir sterkere og smidigere og det gjelder resten av kroppen din òg. Men det skal altså ikke gjøre ordentlig vondt (indre lukkemuskel), da gjør dere det feil, og dette kan over tid føre til inkontinens. Bare bruk sunt vett og kos deg mye og ofte :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jepp, mannen elsker det, og det gjør jeg også. Veldig intimt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja, og jeg blir spinnvill av det ;-)

Har ikke så ofte med vibrator, som regel bare med en finger eller to. Elsker også å bli slikket i rompa. Samme med han jeg er sammen med, han får både tunge og finger ;-)

• 5 uker senere...
Skrevet

min samboer har så utrolig lyst til dette, men jeg tør ikke!!! det må jo gjøre vondt?? jeg vil prøve, men da for hans del...

• 4 uker senere...
Skrevet

ta det svært rolig/seint og bruk godt med glidekrem, så vil det gå greit. Tror ikke du er den eneste her inne som i utgangspunktet ville gjøre det for typen sin del, bare for å finne ut at det er kjempedeilig selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...