Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Mannen min liker det så godt, men jeg må smake litt mer på det..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Nei, det minner meg om ett hulder! Men det er min mening...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 unnskyld, men det er stygt, min mening ihvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Minner meg om jobben til mannen min. Han jobber på rigg i nordsjøen...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Jobbet sammen med ei jente som het Heidrun og først syntes jeg navnet var veldig rart og gammeldags, men ettersom jeg ble kjent med henne så likte jeg også navnet mer og mer. Nå forbinder jeg navnet Heidrun med henne og liker det veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #6 Skrevet 25. juni 2011 Jeg tenker liksom på heidundrande jeg da. Jeg må si at jeg ikke syntes det var så pent
☆☆☆ Skrevet 25. juni 2011 #7 Skrevet 25. juni 2011 Liker det, en stiligere "variant" av det noe trauste Reidun (som jeg forsåvidt kjenner mange greie damer som heter og dermed har positive assosiasjoner til).
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #8 Skrevet 25. juni 2011 Heidundrene var det første som slo meg også..Så nei beklager synes ikke det var noe pent i det hele tatt..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #9 Skrevet 25. juni 2011 Har kun hørt det en gang før, uten å ha sett jenta som bar navnet, men jeg liker det og får gode assosiasjoner til det :_) Spesielt, uvanlig, norskt uten å være utdatert, tantete eller tunt. Akkurat som jeg liker det iallefall!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #10 Skrevet 25. juni 2011 Syntes det er ett utrolig flott navn om du enten føder ei dame på 80 år, eller om du er i kalenderåret 1932..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #11 Skrevet 25. juni 2011 Jordmora mi het det:) Og så heter vel den geiten i valhall det?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #13 Skrevet 25. juni 2011 Heidrun er et navn fra norrøn mytologi, og der er det navnet på ei geit. Velg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #14 Skrevet 26. juni 2011 Syns det var veldig fint!! Og i klassen til Alva, Ylva, Thea, Leah, Nora og Tora, kommer Heidrun til å klinge friskt og originalt!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #15 Skrevet 26. juni 2011 Har sansen for det. Høres ut som søsteren til Bersvend og Ravngunn. Spent på hva hun egentlig kommer til å hete.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #18 Skrevet 26. juni 2011 Det er et navn som er mye brukt i Valdres Ikke vanlig på østlandet, veldig spesielt. Tror ikke jeg hadde valgt det.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #19 Skrevet 26. juni 2011 Min lillesøster heter Heidrun. Syns det er et fint navn jeg. Men det kan jo kanskje ha noe med at jeg er vant til det da.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #20 Skrevet 26. juni 2011 Bor du i nærheten av Hattfjelldal da? Deromkring tror jeg min gamle studievenninne Heidrun er jordmor....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #22 Skrevet 26. juni 2011 Nei, det gjør jeg ikke. (Eller dvs. vet ikke hvor hattfjelldal er). Jeg bor i møre og romsdal, og fødte mitt barn på sykehuset i Volda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå