Gå til innhold

Liker du jentenavnet Heidrun?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobbet sammen med ei jente som het Heidrun og først syntes jeg navnet var veldig rart og gammeldags, men ettersom jeg ble kjent med henne så likte jeg også navnet mer og mer. Nå forbinder jeg navnet Heidrun med henne og liker det veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker liksom på heidundrande jeg da. Jeg må si at jeg ikke syntes det var så pent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker det, en stiligere "variant" av det noe trauste Reidun (som jeg forsåvidt kjenner mange greie damer som heter og dermed har positive assosiasjoner til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidundrene var det første som slo meg også..Så nei beklager synes ikke det var noe pent i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun hørt det en gang før, uten å ha sett jenta som bar navnet, men jeg liker det og får gode assosiasjoner til det :_) Spesielt, uvanlig, norskt uten å være utdatert, tantete eller tunt. Akkurat som jeg liker det iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er ett utrolig flott navn om du enten føder ei dame på 80 år, eller om du er i kalenderåret 1932..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var veldig fint!!

Og i klassen til Alva, Ylva, Thea, Leah, Nora og Tora, kommer Heidrun til å klinge friskt og originalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansen for det. Høres ut som søsteren til Bersvend og Ravngunn. Spent på hva hun egentlig kommer til å hete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et navn som er mye brukt i Valdres :)

Ikke vanlig på østlandet, veldig spesielt. Tror ikke jeg hadde valgt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillesøster heter Heidrun. Syns det er et fint navn jeg. Men det kan jo kanskje ha noe med at jeg er vant til det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i nærheten av Hattfjelldal da? Deromkring tror jeg min gamle studievenninne Heidrun er jordmor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. (Eller dvs. vet ikke hvor hattfjelldal er). Jeg bor i møre og romsdal, og fødte mitt barn på sykehuset i Volda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...