Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Samboeren min syns eg har alt for mange par:) 2 par eg bruker til vanlig, inkludert joggeskor.. 3 par støvletter, kun 1 eg bruker :S 4 par sommersko/sandaler 1 par eg bruker ute i hagen når eg holder på der 4 par finsko med hæl (2 eg aldrig har brukt:S) 2 par vintersko og 1 par bunadskor Blei plutselig endel ser eg når eg ramser de opp.. Men eg lurer på hvor mange par som er "normalt" å ha, takk for svar
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Hvor mange skor jeg har?? 20...dvs 10 par 1 par gummistøvler 2 par joggesko 2 par converse wannabee 2 par tursko (vår/høst) 1 par vintersko 1 par støvletter som jeg aldri bruker fordi jeg får så vondt i beina.. 1 par høyhælede sandaler som jeg aldri bruker da de er stygge som fy og jeg er for gammal og klumpete til å gå med slike sko.. Kona te en i klassa mi har 60 par, om ikke mer.. hun var helt gal og kjøpte seg et par sko titt og ofte..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Ehm, aner ikke.. et sted mellom 40 og 100. Men skor?!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Skor?? Aner ikke, tror ikke jeg har sånt. Men sko, det har jeg vel ca 30 par av pluss minus
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Nja kanskje 30-40 en plass:) Kan ramse opp de jeg husker *4-5 par ballerina sko *3 par joggesko (ett til trening inne og ett til ute+ 2 par til hverdagsbruk) *1 par vintersko *1 par fjellsko *3 par støvletter Er de jeg kommer på.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #7 Skrevet 25. juni 2011 10 par Converse 2 par støvletter 4 par ballerina 3 par joggesko (inne, ute, terreng) 1 par fjellstøvler 1 par doc martens 1 par crocks..oh the irony.. 1 par dr scholl vaske-huset-sko 20 + med pensko ala pumps, slingbacks, open toe, sandaler. 3-4 par med fuck-me shoes.. altså, sånne strippejentesko for kjæresten sin skyld mulig jeg har et par tøfler 4 par med kilehæl..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #8 Skrevet 25. juni 2011 SKO da, eg er flink til å skrive dialekt Ser at det er normalt å ha mange SKOpar, så da gjør det ikke så mye om eg kjøper meg litt flere par uten å syns at eg har "for mange" Go helg videre! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå