solioa Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Hei hei! Er det noen som vet sånn ca månedslønn for en asistent i barnehage?
fox`y Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Er ikke så mye å tjene i barnehage, men d er en koselig jobb med masse utfordring:) Jobber selv i barnehage men jeg er utdannet omsorgsarbeider så tjener litt mere enn asistenter. spørs også om du har noe ansinitet fra før av:) Men vill huske jeg hadde mellom 10-12 000 utbetalt på 100% stilling.
Ksenia & Anjem Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 er det sååå dårlig betalt?? kan vel ikke stemme?
lykkec Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Jeg er asisstent uten utdanning, har 157,- pr time. utbetalt ca 15-17 tusen pr mnd.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. juni 2011 #6 Skrevet 25. juni 2011 det går på tariff i kommunale bhg hvertfall. årslønn 4 års ansienitet(jobberfaring ikke bare i bhg...): ca 226 000 8 års ans. : 259 000 10 års ans. : 306 000 private bhg i vår kommune ligger 10-20000 over denne tariffen...
olla Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Jeg hadde 309 000,- i årslønn med 10 års ansinitet, vanlig assistent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå