Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Jeg savner de gode gamle dagene! Flere som husker tiden fra 05 06?
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2011 Hemmelig venn hadde vi og! Også disse piczo sidene. Sukk.
sologsommer Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 enig! Var alltid mange her og man fikk svar på det man lurte på og ikke en masse pepper .......ok, husker et par episoder med bilstole :-)
Bettybu Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Er vel mest av "drittsekkene" igjen ... Vanker her forsatt , innimellomn, selv om poden har blitt 6år.... Curlybollene ja, husker de, men laget de aldri... Og Northernlight....
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2011 Den evige diskusjonen om bilseter ja! Men er ikke norternlights her i det hele tatt mer?
****TÅRNFRID**** Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Jeg og savner Northernlights. Kanskje hun har bytta nick.
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2011 Jeg skulle gjerne ha snakket med henne. Lett overalt etter Mail adressen men kan ikke finne den! Håper hun kommer på snart!
Fjerteberte Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 Northernlights sluttet vel å være her for mange år siden... Desverre. Trivelig dame med mange kloke ord! BIM/DIB var ett mye bedre sted før, selv da man kunne velge å være anonym på skravlesiden! Også husker jeg veldig godt en som het Mairapus som var inne på BIM mens jeg var gravid første gang i 05.
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2011 JA...var mange fine her før. Husker deg faktisk:) og leader of the pack, yo mama, hun lesbiske med bare noen tegn til nick, anonymous og mange fler. Håper northernlights kommer innom og ser dette fordet:)
Northernlights Skrevet 4. juli 2011 #11 Skrevet 4. juli 2011 Hei =) Hadde aldri visst om denne tråden hvis det ikke var for at noen tipset meg. Veldig hyggelig å bli husket på =) Flaks at jeg husket både innloggingsmailen og passordet, for her er det jammen bra lenge siden jeg har vært! Ha en fortsatt trivelig sommer!
Northernlights Skrevet 4. juli 2011 #13 Skrevet 4. juli 2011 Tusen takk =) Jeg har forflyttet meg lengre sør i statene, og har sol minst 90% av sommeren. Koser meg i varmen!
Northernlights Skrevet 14. juli 2011 #14 Skrevet 14. juli 2011 Teline, husker deg veldig godt. Hvordan går det med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå