Gå til innhold

HCG nivå!


Nutte87+ februar spire!

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er flere som har vært å tatt blodprøve for å sjekke at HCG nivået har steget?

 

Jeg tok en blodprøve når jeg var 3+5 og den var på 61. Så tok jeg en ny 4+1 og den var på 290 =) Jeg har bedt legen om en tidlig ultralyd. Vil gjerne sjekke om det er en eller to og om hjerte slår =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det ingen som har testet seg? hadde vært litt artig å sett de forskjellige målingene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jopp, jeg har testet meg. Tok en forrige onsdag (22.06) - 4350 så en på fredag (24.06) 8700. Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er på vei ettersom jeg ble gravid rett etter utskrapning men jeg tror jeg er 6+2 sånn ca idag så da var jeg altså 5 + 3 og 5+5 når disse målingene ble tatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde:

4+1 = 900

5+2 = 18000

6+0 = 50000

 

Jeg fikk beskjed om at jeg hadde veldig høye verdier, som tilsvarte at jeg var lenger på vei, noe jeg fikk avkreftet på ultralyd.

Hos meg var det bare en :-) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hcg nivået er jo noe man bare skal sjekke om det er mistanke om at noe er galt.... jeg mistet i høst... og da jeg fikk blødning tok vi en hcg test for å se om den var stigende..... men hcg stigningen er så inviduell fra person til person..... så jeg fikk beskjed om at så lenge det var stigning var det bra..... Men det å sjekke hcg om man ikke har mistanke om noe er galt er ingen vits fordi du får ikke et tall som sier dette er rett..... ser jo her ovenfor hvor store forskjeller det er i tallene... på omtrent samme ukene.... så får å sjekke om alt er ok.... må man ta en ul .... jeg hadde stigende hcg..... men etter 2 uker på ul var det ingen hjerte aktivitet..... jeg hadde lav hcg stigning... men de kunne ikke forklare hvorfor..... så om man lurer på om det magiske hjertet banker er det ul som kan gi det rette resultatet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...