Gå til innhold

Hadde DU blitt sint hvis ei venninne kommenterte dette til deg på facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som nesten alltid er pålogget, nye statuser hele tiden osv.

I dag har hun denne : Er på liseberg med familien og har det kjempe gøy.

Har så lyst til å kommentere at såååå gøy det må være der siden hun er inne på facebook.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det syns jeg er en unødvendig kommentar. Du må huske det at man går på facebook via mobilen nå, og det tar gjerne under ett minutt å skrive en status. Så hun kan ha det kjempe gøy selv om hun bruker ett minutt på FB til å fortelle andre hvor kjekt hun har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal nyte at venninna di har det bra jeg og ikke være troll mot ho!!!

Unner du henne ikke å være lykkelig med familien sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bare det er så teit. Men det er nå meg da. Det er ikke bare det at hun har lagt ut en status, hun holder på å kommentere andre sine statuser, bilder osv. Mens hun er der og liksom har det såååå gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saklig. Hun har vel lyst til å fortelle til dem hun kjenner at hun har det morsomt da. Å fortelle ting på Facebook krever ikke noen særlig større innsats enn å si noe muntlig. Ville du ha sagt til noen som sa "Så deilig det er på stranda i dag" at det ikke kan være så deilig siden de kaster bort tiden på å snakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er en dårlig venninde om du skriver det ?

 

Et lite tips : Om det irriterer deg sånn at hun har nye statuser osv hele tiden, så kanskje du trenger en pause fra FB ? Og kanskje fra BIM/DIB også når du begynner å svare folk på den måten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten, så lærte jeg av foreldrene mine at hvis du ikke har noe hyggelig å si, så trenger du ikke å si det. Det synes jeg er greit å tenke på.

 

Hva vil du forresten oppnå med en sånn kommentar? Å drite henne ut? Få utløp for egen irritasjon? Vise at du ikke har tenkt på at man av og til står i kø i en time eller mer til en attraksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...