Gå til innhold

Tjohoo! Salget på Barnas Hus har startet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, den er kjip, men tror de fleste av oss som ikke er klarsynte og "ser" at det skal komme salg går på en eller to (tusen) smell(er) iløpet av livet.

 

Er glad for at jeg hadde flaks denne gangen. Neste gang er det din tur:-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren.. Kjøpte besafe izi combi x3 isofix denne uka på barnevognhuset for 3500 kr. Kunne jo fått den nesten en tusenlapp billigere på barnas hus!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som kjøpte det setet forrige uke til full pris på barnas hus, dere har lov til å klage.. Skal jo ikke være slik, og tar jeg ikke helt feil, så er det vel noen regler når sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan de desverre gjøre som de vil.

Men de fleste butikker ønsker jo fornøyde kunder, og informerer dermed kundene om evt salg som kommer i nær framtid. Desverre er Barnas Hus kjempe dårlig på service etter min erfaring, så å forvente noe som helst fra de, er å like forgjeves som å vente på at husvasken gjør seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrefristen gjelder vel? Lever tilbake den du har kjøpt. Si du ombestemte deg og kjøp på barnas hus;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan det være slik og alle som handler noe kan ikke bare klage om det viser seg at det er salg uken etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å handle fra barnas hus, siden de ikke har en klagefunksjon. Kundeservice nettsiden deres eksisterer ikke og de har hatt måneder på seg til å få den opp og kjøre igjen. Tror det er med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...