Gå til innhold

lure mannen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det egentlig? Jeg vil ha flere, men ikke han. Utrolig mange som mener at det er opp til meg bare, virker som om de ikke tror meg helt når jeg sier at man bør være to? Det rare er at det er flest menn som sier det, forventer de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som er galt med deg?? Selvfølgelig lurer du ikke mannen din. Eier du ikke noe som heter respekt eller samvittighet?? Sånne som deg burde ikke hatt barn i det hele tatt, med den holdningen du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør du ikke gjøre. Ett barn er noe man skal glede seg over begge to. Selv brukte jeg ett år på å få min mann til å ombestemme seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Man lurer ikke menn til å få barn,barn er noe man skal ta vare på resten av livet, og det er noe man selv må få bestemme om man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener late som du er på prevensjon hvis du vil ha barn og ikke han?

 

Helt greit, spør du meg. Jeg gjorde det, og jeg kjenner mange andre som også har gjort det. Hvordan skulle vi ellers få satt barn til verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg mente ikke at jeg skulle gjøre det, men jeg lurte på hvor vanlig det er?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke peiling på det du spør om, men jeg tror ikke det er vanlig å betro seg til hvem som helst om man har lurt mannen..;) Det er nok flere som har lurt mannen enn man skulle tro! Jeg kjenner ikke til noen som har gjort det og jeg har heller ikke gjort det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

00:22: FY FAEN!!! Og dette klarer du å leve med?? Stakkars mannen din. Det å sette et barn til verden er ikke som å jukse i poker. Man SKAL være to om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om ei som var gift i mange år og ønska seg ett barn,men mannen va ikkj intressert og nekta...så ho gjorde det..lurte han...de hadde snakket om det tusen ganger og ho ønska inderlig barn.då ho blei gravid ble mannen raaasende og ville tvinge ho til abort..men ho nekta...då måtte han velge ho og vekk.....då gutten ble født....var han den stolteste faren i verden...hjelpes meg...han va kry som en hane og forelska seg omentant i guttebabyen....han visste overhode ikke att det var slik det var å bli far....i aug venter de tvillinger.da har fam 5 barn.....så alt gikk godt her ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...