Gå til innhold

blir faktisk skuffet når andre ikke ber mine barn i sine barneselskap..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner jo at noen har lite plass, eller velger bare de med den alderen eller kjønn.

Men denne gangen forstår jeg det ikke.

Var helt sikker på at han skulle få komme, -at gaven var allerede kjøpt inn.

Og siden han gutten vart bedt til min gutt sin bursdag på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser i barnehagen til jenta mi at der er noen som er kjempetøffe og inviterer hele avdelingen, men det er også de med stort hus og stor hage. Det betyr faktisk ikke at jeg kan gjøre det samme, da vi har en mindre 3-romsleilighet. Da må vi gjøre en selektiv utvelgelse i å invitere kun hjertevennene hennes. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har jo Full forståelse for det. handler ikke om det.

Men de er jo venner. Gode venner. de er 4 år og har 2-3 andre venner.

Derfor skuffet. Hadde aldri trodd hun ikke skulle be min gutt, nettopp fordi de er gode venner. men men

Er så glad han ikke vet dette, og kommer ikke til å forstå det av seg selv heller.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de bare inviterte jenter eller kanskje de bare hadde vennene hennes i gaten der de bor. Eller kun venner og families unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke.

Men hjelpes. det går bra. og venner skal de fortsatt være :)

Ble litt forundret da.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da skjønner jeg. Man inviterer jo vennene. Det betyr jo en hel masse. Kanskje mammaen har spurt han hvem han vil be, og så var han kanskje litt uvenner med din gutt den dagen og ikke ville ha han. Det skjer jo hele tiden. Men jeg mener foreldrene bør være så oppegående at de ser igjennom sånne små feider, og vite hvem som leker med hvem uavhengig av småkrangling.

 

her ble ikke jenta mi invitert i en 4-årsdag, selv om det var til bestevenninna fordi foreldrene bare inviterte 4-åringene. Helt teit. Hun er 3 1/2 snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også skuffa, synest det er sårt. Barna snakker jo sammen om bursdager fordi om det ike er lov å levere ut invitasjoner i barnehagen.

 

De fleste har heldigvis vett nok til å invitere alle. Synest ikke liten leilighet er en unnskyldning. McDonalds, bygdehs, SFO lokaler, klubblag etc. Mange alternativer!

 

Vi inviterer alle, og skal ha det på lokale utenfor hjemmet da vi nå pusser opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I barnehagen der vi har barna våre, så er det en regel som sier at man skal gi innbydelser diskret, og at man aldri kun skal utelate en eller to barn. Det er utrolig viktig. Opplevde en helt grusom innvitasjonsting da jeg jobber i barnehage, og kommer nok til å ta det pp med barnehagen om noe lignende skjer med mine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...