Gå til innhold

hydrokortison i ansiktet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det greit?jeg har utslett i hele anisktet etter en krem jeg ikke tålte tydeligvis...:s det klør og jeg er røøøød:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. ikke over tid. Det sliter fælt på huden. I krise ville jeg tatt litt på hvis det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er mildt steroid, det ikke kommer i kontakt med slimhinner, du smører tynt lag og ikke over lang tid så skal det gå bra:)

Jeg har brukt det flere ganger, men har fått streng beskjed om å ikke bruke kremer med sterkt steroid (mye kortison) i ansiktet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke noe dumt spørsmål. Og du risikerer ikke bare flekker i ansiktet, men også forbrenning. Så vær forsiktig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:) ja skal bare ha det over natten og se om det går over...tar det egentlig lang ti fra man smører på til man ser forbedring?har aldri brukt hydrokortison før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, da skal jeg smøre hele ansiktet med det og håååpe det går over til imorgen...ellers tør jeg ikke vise meg ute:P forrige gang dette skjedde trodde jeg at jeg var blitt ekstremt solbrent:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk opp perioral dentritt, det kan også utarte seg slik, og det kan man FÅ av å bruke kortison!! Jeg fikk det.Måtte ta antibiotikakur, men fortsatt ikke helt bra.Det skumleer at det tilsynelatende virker, mens det på sikt blir mye verre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...