Gå til innhold

Er Dr. Browns flaskene så bra som det sies? Og har de effekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 8 uker sliter veldig med at hun svelger luft når hun spiser. Det gjør at hun blir veldig urolig ved flaska, og vi får nesten ikke i henne mat. Det rumler og bråker i magen hennes.

Lurer på å prøve en Dr. Browns flaske før å se om det hjelper og vi får roligere måltider...

Er disse flaskene så bra som jeg har hørt? Gidder ikke kjøpe om det er så som så med effekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med storesøster byttet vi ut Aventflaskene med Dr. Brown etter at svigermor påpekte at hun svelgte så mye luft, og det gav umiddelbare resultater, så her i huset er det bare Dr. Brown som gjelder for lillesøster også. Løp og kjøp, er mitt råd :)

Skrevet

Her gjorde MAM flaskene stor forskjell, de med skru bunn. De slipper ut luft.

Skrevet

Har MAM, men hjelper lite på lufta de og... Vet jo ikke om Dr. Browns hjelper heller, men er villig til å prøve alt akkurat nå. vi har jo aldri et rolig måltid...

Skrevet

Minifom kan også hjelpe! Vi brukte det med eldstemann.

Skrevet

God effekt hos oss.

Vi kjøpte noen flasker av det og brukte "innmaten" i forskjellige flasker. Det gikk kjapt å koke det etter bruk (kan bruke en liten kjele).

Skrevet

Kjøpte en Dr. Browns flaske i dag for å prøve, men hun var like urolig med den flaska og, og måtte opp å rape like mange ganger. Det positive er jo at det ikke blir noe vakum. Men, synd jeg ikke merket den store forskjellen :( Hadde håpet de flaskene skulle bli redningen...

Skrevet

Da synes jeg du skal bruke minifom OG DR.Brown flaskene. Søk opp minifom på google. Den deler opp luftboblene i små små bobler så de ikke blir så store i magen.

Skrevet

Ja, vi brukte etterhvet bare Dr.Brown og de fungerte SUPERT!

Aldri magevondt hos den lille.

Skrevet

Vi brukte kun DR Browns flasker og ingen mage vondt. Men ulempen er om du blir lagt inn akutt på sykehuset som vi ble da hadde vi et problem for hun druknet jo av vanlige flasker.

Skrevet

Jeg har aldri brukt dr browns flaskene, og har aldri hatt en unge som har vært plaget med luft.

Bruker avent og mam:)

Skrevet

Vi hadde først avent flaskene, og lillegutt svelget luft som det skulle være mat! Byttet til dr browns flaskene, og vi merket bedring med engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...