Gå til innhold

ligge uten sokker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten vår har 39 i feber og ligger i bare bodyen(som regelt OPPÅ dyna)....burde jeg kle sokker på han?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, hvorfor det?

 

Skrevet

er jo ikke noe særlig å fryse på føttene, særlig om han ligger uten dyne...

Skrevet

Nei. Ta av han bodyen også, og ikke la han ligge under dyna.

Kan godt gi en paracet også.

Feberen når gjerne sin topp kl 2300, som er nå. Ikke sikkert den vil stige mer utover natten da.

 

La gjerne et vindu stå åpent.

Skrevet

her har gutten vår hatt feber på 39/40 i en uke, sover altid med bena oppå dyna.

 

Beste råd: følg med litt på bena, er han kald på dem, så dra på sokker, om han derimot ikke er kald på bena, så ikke gjør det, kan gjøre det hele værre.

Skrevet

okei:) har vinduet åpent så det er egentlig ganske kjølig, men han er varm enda på føttene. Har gitt paracet:)

Skrevet

kalde hender og føtter (ved feber vell og merke) betyr at feberen er stigende. er hender og føtter varme, har feberen stabilisert seg eller er på veg nedover. Og ettersom du har gittt paracet sier du, vil jeg tro den er på veg nedover. Da kan det hende at barnet begynner å fryse om det ligger lite kledd/uten dyne. Lurt å følge med på barnet da. Ikke godt å ligge å fryse heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...