Gå til innhold

Restraining order?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noe tilsvarende i Norge? Har en dame som har sendt litt småtruende mld, jeg ikke vil ha rekendes på eiendommen min... hun er forøvrig gift med en nær slektning av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei hun skulle visst bare "ødelegge for meg og min mor" fikk jeg beskjed om, så det blir vel en filleting hos politiet. Men syns det er ekkelt hvis hun er så frekk at hun kommer, har en nyfødt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke slikt helt uten videre her til lands...

En eks av en eks har truet meg og min familie i lang tid. Hun har fått det for seg at jeg var årsaken til at det ble slutt mellom dem. Hun har tidligere dommer på seg for pyromani. Hun har skrevet trusler mot oss på facebooksida si (og tatt det bort igjen), hun har sendt meldinger til sine venner og bekjente med oppslisting av hva hun skal gjøre mot oss osv... Politiet sier at så lenge jeg ikke har mottatt noen trussel i form av brev, sms, eller hva som helst rettet direkte til meg så kan de ikke gjøre noe. Vi har montert brannvarslere i ALLE rom, lufting fåregår kun på låst luftestilling på vinduene, døra låst til enhver tid og vi kikker oss over skuldra hvor enn vi går. Lovverket her til lands beskytter forbryterne, det er helt sykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex fikk besøksforbud i 2007. Han hadde da truet meg og vært voldelig mot meg en periode. Jeg var da gravid, og i og med at han har en haug med dommer på seg fra tidliere, så ikk jeg innvilget det lett som en plett. men det er ikke dermed sagt at alle får det, og at det skal gå så lett som da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...