Gromjenta Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 jeg var i dag og etter mine beregninger skal jeg være 14+5 og ut i fra ultralyden var jeg 13+5 , den lille ble målt til å være nøyaktig 8 cm.(fra hode til rumpe) jordmoren sa fosteret vokste i rykk og napp rundt denne tiden så det kunne godt stemme at jeg var kommet så lagt jeg selv trodde. flere med erfaringer?
Lille diamant Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Hei Jeg har vært på flere ultralyder i løpet av dette svangerskapet, og selv om jeg var sikker på eggløsningsdatoen, så fikk jeg ulike uker+dager på hver UL. Men på den ordinære fikk jeg den termindatoen jeg selv har regnet meg frem til så ja, det stemmer nok det som jordmoren sier, at de små vokser i rykk og napp i den perioden. Og at du likevel er så langt på vei som du tror
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Jeg har vært både i uke 14 og på ordinær ultralyd. På begge to ble jeg estimert til å være lenger på vei enn jeg selv hadde regnet ut, selv om jeg visste når eggløsningen var også. Men var bare noen dager i forskjell da..
-98-11-13 Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Hei, Jeg var på UL i uke 7, 14 og 20. Ved alle 3ULene fikk vi samme dato, som vi selv hadde komt frem til så da får jeg bare håpe jeg slipper å gå en uke over, som sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå