Gå til innhold

Flere som har vært på ultralyd rundt uke 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var i dag og etter mine beregninger skal jeg være 14+5 og ut i fra ultralyden var jeg 13+5 , den lille ble målt til å være nøyaktig 8 cm.(fra hode til rumpe) jordmoren sa fosteret vokste i rykk og napp rundt denne tiden så det kunne godt stemme at jeg var kommet så lagt jeg selv trodde.

flere med erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har vært på flere ultralyder i løpet av dette svangerskapet, og selv om jeg var sikker på eggløsningsdatoen, så fikk jeg ulike uker+dager på hver UL. Men på den ordinære fikk jeg den termindatoen jeg selv har regnet meg frem til :) så ja, det stemmer nok det som jordmoren sier, at de små vokser i rykk og napp i den perioden. Og at du likevel er så langt på vei som du tror :)

Skrevet

Jeg har vært både i uke 14 og på ordinær ultralyd. På begge to ble jeg estimert til å være lenger på vei enn jeg selv hadde regnet ut, selv om jeg visste når eggløsningen var også. Men var bare noen dager i forskjell da..

Skrevet

Hei, Jeg var på UL i uke 7, 14 og 20. Ved alle 3ULene fikk vi samme dato, som vi selv hadde komt frem til :) så da får jeg bare håpe jeg slipper å gå en uke over, som sist ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...